Період оскарження умов закупівлі - по 30-08-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 30-08-2023, 00:00
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. 7.2 Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни) 7.3 Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. 7.4 У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, такі документи повинні мати автентичний переклад на українську мову. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). Виключення: 1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. 2. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами, та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 175 154,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 875,77 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ І КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНОЇ ДОПОМОГИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
| ЄДРПОУ: | 42352786 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Оперук Людмила |
| Телефон: | 380668836940 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 76018, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ ПРИВОКЗАЛЬНА, будинок 17 , |
4 |
Відповідно до тендерної документації КНП «ЦПМКДД» затверджено уповноважено особою від 25.08.2023року тип процедури - відкриті торги з Особливостями на закупівлю: ДК 021:2015: 42910000-8 Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації (42912300-5 Машини та апарати для фільтрування чи очищення води ) Перелік виявлених невідповідностей: 1Відсутній гарантійний лист про те, що всі завантажені файли Учасником перевірені, є цілими та не мають пошкоджень. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд. 2. Відсутня довідка про те що: Учасник самостійно несе всі витрати, пов’язані з підготовкою та поданням його тендерної пропозиції. Замовник у будь-якому випадку не є відповідальним за зміст тендерної пропозиції учасника та за витрати учасника на підготовку пропозиції незалежно від результату торгів. 3. Подана довідка без зазначення про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання умов даної тендерної документації. термін експлуатації (років); 3) Стан (нова машина, справний, поганий). 4. Відсутні документи при поданні тендерної пропозиції а саме: дійсне посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці працівників, залучених до виконання умов за предметом закупівлі, видане працівникам Учасника. 5. Не в повному обсязі подано а саме: обов’язкове надання Учасником оригіналу гарантійного листа, наданого безпосередньо виробником або його уповноваженим представником в Україні (якщо учасник не є виробником товару), який підтверджує можливість поставки товару, що є предметом закупівлі у необхідній кількості, якості та у терміни, визначені документацією. Гарантійний лист повинен включати: назву замовника, назву учасника, назву предмету закупівлі, кількість згідно оголошення, номер закупівлі. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації пп1.11 2.Згідно Розділу тендерної документації Оцінка тендерних пропозицій інша інформація 3.Відповідно до Додатку 1 тендерної документації п.1 4. Відповідно до Додатку 1 тендерної документації п.4 5. Відповідно до Додатку 3 тендерної документації п.7 Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1 Гарантійний лист про те, що всі завантажені файли Учасником перевірені, є цілими та не мають пошкоджень. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд. 2. Довідка про те що: Учасник самостійно несе всі витрати, пов’язані з підготовкою та поданням його тендерної пропозиції. Замовник у будь-якому випадку не є відповідальним за зміст тендерної пропозиції учасника та за витрати учасника на підготовку пропозиції незалежно від результату торгів. 3. Довідка із зазначення про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання умов даної тендерної документації. термін експлуатації (років); 3) Стан (нова машина, справний, поганий). 4. Дійсне посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці працівників, залучених до виконання умов за предметом закупівлі, видане працівникам Учасника. 5. В повному обсязі завантажити а саме: Гарантійний лист повинен включати: назву замовника, назву учасника, номер закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.