Період оскарження умов закупівлі - по 28-08-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 28-08-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 223 700,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 118,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕРДИЧІВВОДОКАНАЛ" |
| ЄДРПОУ: | 32569790 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Світлана Ейсмонт |
| Телефон: | +380414344299 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 13300, Україна, Житомирська область,м. Бердичів, вул. Житомирська, буд. 87 |
0 |
Пунктом 1.1.3 Р. 1.Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” Додатка №1 до тендерної документації передбачено, що Учасник має надати копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Під час детального розгляду поданих документів у складі пропозиції Учасника було виявлено невідповідність в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, а саме було виявлено, що Учасник не надав документ, передбачений п. 1.1.3 Р.1 Додатка №1 Тендерної документації. Вимагаємо усунути невідповідності в документах, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.