Період оскарження умов закупівлі - по 14-08-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 14-08-2023, 00:00
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з технічних питань: Інженер УВТК, Панасюк Максим Сергійович , т.05136 4-40-66; e-mail: [email protected]
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 228 765,93 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 2 300,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ДП "НАЕК "Енергоатом" ВП ПАЕС |
ЄДРПОУ: | 20915546 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Захарченко Андрій Вікторович |
Телефон: | +380513641164 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська область,Київ, Вул. Назарівська, 3 |
1 |
У відповідності до п.43 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (Постанова КМУ від 12.10.2022р. №1178), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРМАРКЕТ+" на закупівлю товарі за темою: код CPV 42410000-3 по ДК 021:2015 – Підіймально-транспортувальне обладнання (стропи в асортименті) РПЗ – 2023 № 9.84 (UA-P-2023-06-14-002938-а Ідентифікатор закупівлі - UA-2023-08-09-007325-a (У відповідності до п.43 Постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178) 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1 Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРМАРКЕТ+" в «Зведеному переліку на закупівлю товару - код CPV 42410000-3 по ДК 021:2015 – Підіймально-транспортувальне обладнання (стропи в асортименті) п. 9.84»: по позиції 15 Строп 4СК 6.3/2000, вказав ДСТУ EN 1492-1:2016 «Стропи текстильні. Безпека. Частина 1. Пласкі ткані стрічкові стропи з хімічних волокон загальної призначеності», але даний строп відноситься до стропів канатних (сталевих); по позиції 29 Cтроп СТП 1.0/4500, вказав ДСТУ EN 818-4:2017 «Ланцюги коротколанкові вантажопідіймальні. Вимоги щодо безпеки. Частина 3. Ланцюги некалібровані для ланцюгових стропів. Клас 4», але даний строп відноситься до стропів текстильних. Зазначене вище приводить до висновку, що учасником було допущено описку та помилково зазначено не той ДСТУ EN. 1.2 Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРМАРКЕТ+" надав «Зведений перелік на закупівлю товару - код CPV 42410000-3 по ДК 021:2015 – Підіймально-транспортувальне обладнання (стропи в асортименті). п. 9.84» у якому по всіх позиціях в графі «Найменування товару» зазначив тип, марку запропонованого товару, але із подальшим виразом «або еквівалент». 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: У Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що «Учасник в Зведеному переліку на закупівлю товару повинен вказати конкретного виробника товару, технічні характеристики, тип, марка, країну походження товару. При наявності вказати ДСТУ, ТУ, тощо. Допускається не зазначати виробника товару по позиціям, які виробляються згідно ДСТУ.». 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Просимо повідомити помилково чи ні було зазначено по позиції 15 ДСТУ EN 1492-1:2016 і по позиції 29 ДСТУ EN 818-4:2017, тоді як технічною специфікацією по позиції 15 вимагалось ДСТУ Б В.2.8-10-98, а по позиції 29 ДСТУ EN 1492-1:2016. У разі помилкового зазначення, надати файл у форматі pdf, відсканований з підписаного уповноваженою особою учасника ЗВЕДЕНОГО ПЕРЕЛІКУ НА ЗАКУПІВЛЮ ТОВАРУ, складеної у відповідності до додатку 1 до тендерної документації (див. розділ «Інша інформація») із вказанням конкретного ДСТУ, конкретних характеристик, типу, марки запропонованого товару. Просимо усунути вказану невідповідність та розмістити необхідні документи на Prozorro.gov.ua. Начальник УВТК Олексій КУЗЬМЕНКО Рішення прийняте на засіданні УО від 28.08.2023 № 474
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.