Період оскарження умов закупівлі - по 10-08-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 10-08-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 92 030,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 460,15 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Прилукитепловодопостачання" Прилуцької міської ради Чернігівської області |
| ЄДРПОУ: | 32863684 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Марина Іванівна |
| Телефон: | +380509952546 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 17500, Україна, Чернігівська область,м. Прилуки, вул. Садова, буд. 104 |
2 |
Опис: .1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник не надав Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору (виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження). . Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності Додаток №1 до тендерної документації розділ 4 Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) надаються Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору (виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження, тощо).. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати документи, а саме рішення власника про призначення директора, наказ про призначення директора
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.