Період оскарження умов закупівлі - по 02-08-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 02-08-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 110 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 550,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Верхівцевське житлово - комунальне господарство Верхівцевської міської ради" |
| ЄДРПОУ: | 30895871 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Максим Кульба |
| Телефон: | +380666318380 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 51660, Україна, Дніпропетровська область,м. Верхівцеве, вул. Нова, буд. 52А |
1 |
Пунктом 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УА-СИСТЕМИ" код ЄДРПОУ - 41210946 було виявлено наступні невідповідності: Перелік виявлених невідповідностей: Учасник завантажив файл «Manuale istruzioni sommerse professionali (1).pdf» з відсутністю без перекладу на українську мову, що є невідповідністю. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 3 Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Привести у відповідність «Manuale istruzioni sommerse professionali (1).pdf» з перекладом на українську мову.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.