Період оскарження умов закупівлі - по 04-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 04-09-2023, 00:00
Джерело фінансування закупівлі: власні кошти
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 583 178,40 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 915,89 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" |
| ЄДРПОУ: | 40081200 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Добриніна Олена Володимирівна |
| Телефон: | 0487272760 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | Україна, Одеська область,Одеса, Україна, м. Одеса, вул. Пантелемонівська 19 |
2 |
Шановний учасник! У складі поданої тендерної пропозиції за процедурою закупівлі виявлено невідповідність інформації у наданих документах, а саме: 1. Перелік невідповідностей. 1) у наданій декларації постачальника про відповідність у розділі «Додаткова інформація» некоректно зазначений виробник товару: зазначений Dalian Китай, у колонці № 4 даних на товар (найменування виробника, місто/країна походження) зазначено: Zhejiang Kaili Rubber CO., LTD Китай) та некоректно зазначені строки сертифікату ISO 9001:2008. 2) у наданій учасником довідці «Дані про товар» (Таблиця № 1 Додаток № 1): - у колонці № 7 (Супровідні документи на товар, Найменування кожного документів) не зазначена декларація постачальника про відповідність та зазначений паспорт якості, учасник надав технічний лист; - у колонці № 9 (Гарантійний строк експлуатації) зазначено: не менше 12 місяців з дати вводу в експлуатацію, відповідно до вимог Тендерної документації, у разі, якщо стандартами, технічними умовами, іншою технічною документацією, за якою виготовляється продукція, або виробником не передбачено гарантійних строків на продукцію, гарантійний строк експлуатації продукції не менше 2 років від дня отримання продукції кінцевим споживачем (ч. 2 ст. 680 Цивільного кодексу України). 3) у наданій учасником порівняльній таблиці технічних та якісних характеристик (Таблиця №2 Додаток №1): - у колонці № 1 (Вимоги замовника) зазначено: кількість прокладок – 3, вимагалось кількість прокладок – не менше 3. - у колонці № 2 (Пропозиція учасника) не коректно зазначена інформація щодо технічних вимог, а саме: умов транспортування, пакування, маркування та зазначена довжина не менше 100 п/м, вимагалась довжина не менше 50 п/м. 4) не надано скановану копію документу (договору, листа-підтвердження, тощо) власника ТУ У 25185087-005:2022 про передачу повноважень на використання даного ТУ виробнику. 5) наданий документ про підтвердження відповідності виробництва (ISO 9001:2008) не є чинним за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником: строк дії документу до 07 березня 2023 року. 6) в перекладі документу про підтвердження відповідності виробництва (ISO 9001:2008) вказано: - строк дії до 07.03.2026, в оригіналі документу вказано: строк дії: до 07 березня 2023 року; - дата сертифікату 08.03.2016, в оригіналі документу вказано: дата видачі: 08 березня 2023 року. 7) довідка з відомостями про учасника не надано у форматі Word без накладеного КЕП / УЕП. 8) надана учасником цінова пропозиція не надано у форматі Word без накладеного КЕП / УЕП (Додаток № 5 до Тендерної документації): - у колонці № 2 (Код ЄЗС ДК) не зазначений код ДК товару. - у колонці № 5 (Рік/дата виготовлення, виробник та країна походження) не зазначена дата виготовлення товару. - у колонці № 6 (Умовний номер виробника) зазначені цифри, на дану продукцію умовний номер не передбачено. 2. Посилання на пункти тендерних вимог, яким суперечать вказані невідповідності. - пп. 1.1 Розділу 3 Додатку № 1 до Тендерної документації. - Інструкція щодо заповнення таблиці № 1 (Дані на товар) Додатку № 1 до Тендерної документації. - Таблиця № 2 (Порівняльна таблиця технічних та якісних характеристик) Додатку № 1 до Тендерної документації. - пп. 2.1 Розділу 3 Додатку № 1 до Тендерної документації. - пп. 3.2 Розділу 3 Додатку № 1 до Тендерної документації. - п. 6 Додатку № 3 до Тендерної документації. - Додаток № 5 (Цінова пропозиція) до Тендерної документації 3. Перелік документів чи інформації, які учасник має надати, щоб виправити невідповідності та продовжити приймати участь у тендері: 1) Виправлену Декларацію про відповідність. 2) Виправлену Таблицю № 1 (Дані на товар). 3) Виправлену Таблицю № 2 (Порівняльна таблиця технічних та якісних характеристик). 4) Скановану копію документу (договору, листа-підтвердження, тощо) власника ТУ У 25185087-005:2022 про передачу повноважень на використання даного ТУ виробнику. 5) Виправлений документ про підтвердження відповідності виробництва з перекладом. 6) Довідку з відомостями про учасника, виправлену у форматі Word з накладеним КЕП / УЕП. 7) Виправлену цінову пропозицію у форматі Word з накладеним КЕП / УЕП.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.