Період оскарження умов закупівлі - по 27-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 27-07-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 148 860,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 744,30 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | МАЛЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОСПОДАРНИК" |
ЄДРПОУ: | 32226306 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Олена Черноока |
Телефон: | +380671257155 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 13600, Україна, Житомирська область,Ружинський р-н, селище міського типу Ружин, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 35-А |
1 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації, від учасників у складі тендерної пропозиції імперативно вимагалось «іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.». Згідно з Додатком 5 Тендерної документації вимагалось подання «Лист-згода на обробку персональних даних», чиї персональні дані містяться у тендерній пропозиції Учасника. Учасником наданий Лист-згода на обробку персональних даних від 27.07.2023 щодо Швець О. М. Слід зауважити, що у Довідці щодо засновника та кінцевого бенефіціарного власника зазначені персональні дані особи Кожа Андрія Васильовича, чим недотримано вимог пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації. У зв’язку з цим, Замовник вимагає надати Лист-згоду на обробку персональних даних щодо Кожа Андрія Васильовича.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.