Період оскарження умов закупівлі - по 30-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 30-07-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 700 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 7 000,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Калинівкаводоканал" Калинівської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 36657927 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олександр Борівський |
| Телефон: | +380433321063 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 22400, Україна, Вінницька область,Калинівський район, м. Калинівка, вул. Незалежності, 65 г |
4 |
Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до п. 5 "Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі та підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі", Розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації Учасник повинен надати "Документальне підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а також, наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід". Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Документальне підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій ; 2. Документальне підтвердження наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід .
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.