Період оскарження умов закупівлі - по 21-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 21-07-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 24-07-2023, 00:00
Електричний штабелер (ДК 021:2015: 42410000-3 - Підіймально-транспортувальне обладнання)
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 161 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 610,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Акціонерне товариство «Оператор газорозподільної системи «Львівгаз» |
| ЄДРПОУ: | 03349039 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Марків Христина Михайлівна |
| Телефон: | 380672302122 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 79039, Україна, Львівська область,Львів, вул. Золота, будинок 42 |
2 |
Замовник надсилає учаснику ФОП Лук'ян Михайло Федорович повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1. учасником у складі тендерної пропозиції не надано відгук про виконання / часткове виконання учасником договору(-ів) поставки зазначеного(-их) у довідці з посиланням на номер та дату договору; 1.2. учасником у файлі «Технічні характеристики» не заповнено в повному обсязі останню колонку таблиці, що вимагалось Додатком 2, а саме: учасник не зазначив модель товару, що пропонується. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 2.1. – п.1.1. Додатку 1 Тендерної документації; 2.2. – Додаток 2 Тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. - відгук про виконання / часткове виконання учасником договору(-ів) поставки зазначеного(-их) у довідці з посиланням на номер та дату договору; 3.2. – заповнений Додаток 2 Тендерної документації «Технічні вимоги». Увага! Після виправлення невідповідностей шляхом долучення вищевказаних документів, учасником накладається кваліфікований/удосконалений електронний підпис посадової особи учасника. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
відсутність подальшої потреби в закупівлі
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
28-08-2023, 00:04
Період оскарження:
з 17-08-2023, 11:18 по 28-08-2023, 00:00
Документи:
Статус:
Невдале скасування
Опис скасування закупівлі/лоту:
відсутність подальшої потреби в закупівлі товару
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
16-08-2023, 15:15
Документи:
Статус:
Невдале скасування
Опис скасування закупівлі/лоту:
відсутність подальшої потреби в закупівлі товару
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
16-08-2023, 15:12
Документи: