Період оскарження умов закупівлі - по 29-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 29-07-2023, 00:00
Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками З організаційних питань: Начальник бюро підготовки торгів ВСЗ – Міронов Сергій Леонідович, тел.05136-413-30, e-mail: [email protected] Начальник бюро проведення торгів та звітності ВСЗ – Савін Сергій Олександрович, тел. 05136-427-32., e-mail: [email protected] З технічних питань: інженер УВТК Виставний Вадим Васильович, інженер, тел. (05136) 4-41-13, електронна адреса: [email protected].
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 4 033 610,15 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 40 000,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 41 000,00 UAH |
| Замовник: | ДП "НАЕК "Енергоатом" ВП ПАЕС |
| ЄДРПОУ: | 20915546 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Франко Юрій Аркадійович |
| Телефон: | +380513642177 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська область,Київ, Вул. Назарівська, 3 |
2 |
У відповідності до п.43 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (Постанова КМУ від 12.10.2022р. №1178), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей тендерної пропозиції учасника ТОВ "ГАРАНТ БУД ПРОЕКТ" на закупівлю товарі за темою: код CPV 42130000-9 по ДК 021:2015 - Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Засувки, крани, затвори). РПЗ – 2023 № 9.340 (UA-P-2023-04-05-003427-a). Ідентифікатор закупівлі - UA-2023-07-11-005105-a. (У відповідності до п.43 Постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178) 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасник ТОВ "ГАРАНТ БУД ПРОЕКТ", не надав по позиції 21 (згідно Додатку 1 - Зведений перелік на закупівлю товару), файл у форматі pdf, відсканований з заводської технічної документації, або іншого документу, який містить інформацію щодо технічних параметрів товару із зазначенням технічних характеристик товару в об’ємі, необхідному для визначення відповідності запропонованої товару технічній специфікації. 2. Учасник ТОВ "ГАРАНТ БУД ПРОЕКТ" надав файли паспорт.pdf та armaturyn.pdf, без перекладу на українську мову. 3. Учасник ТОВ "ГАРАНТ БУД ПРОЕКТ", не надав файл у форматі pdf, відсканований з гарантійних зобов’язань учасника, щодо відповідності продукції вимогам замовника, умов, строків та реалізації гарантійних зобов’язань. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до вимог п.11 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, учасник повинен надати файл у форматі pdf, відсканований з заводської технічної документації, або іншого документу, який містить інформацію щодо технічних параметрів товару із зазначенням технічних характеристик товару в об’ємі, необхідному для визначення відповідності запропонованої товару технічній специфікації, крім поз.4 і 6 згідно додатку 1 «Зведений перелік на закупівлю товару». 2. Відповідно до п.7 розділу І Загальні положення тендерної документації, тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. При цьому, документи, які викладені в оригіналі на іншій мові та надаються учасником у складі тендерної пропозиції, повинні мати переклад українською мовою, та завірені учасником. 3. Відповідно до вимог п.14 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, учасник повинен надати файл у форматі pdf, відсканований з гарантійних зобов’язань учасника, щодо відповідності продукції вимогам замовника, умов, строків та реалізації гарантійних зобов’язань. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Файл у форматі pdf, відсканований з заводської технічної документації, або іншого документу, який містить інформацію щодо технічних параметрів товару із зазначенням технічних характеристик товару в об’ємі, необхідному для визначення відповідності запропонованої товару технічній специфікації, по позиції №21 (згідно додатку 1 «Зведений перелік на закупівлю товару»). 2. Файли у форматі pdf, паспорт.pdf та armaturyn.pdf з перекладом, викладений українською мовою та завірений учасником. 3. Файл у форматі pdf, відсканований з гарантійних зобов’язань учасника, щодо відповідності продукції вимогам замовника, умов, строків та реалізації гарантійних зобов’язань. Просимо усунути вказану невідповідність та розмістити необхідні документи на Prozorro.gov.ua. Начальник УВТК Олексій КУЗЬМЕНКО Рішення прийняте на засіданні УО від 09.08.2023 №456 УО – Франко Ю.А.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.