Період оскарження умов закупівлі - по 24-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 24-06-2023, 00:00
Відповідно до постанови КМУ №178 від 02 березня 2022 р., установлено, що до припинення чи скасування воєнного стану операції з постачання товарів для заправки (дозаправки) або забезпечення транспорту Збройних Сил, Національної гвардії, Служби безпеки, Служби зовнішньої розвідки, Державної прикордонної служби, Міністерства внутрішніх справ, Державної служби з надзвичайних ситуацій, Управління державної охорони, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації, інших утворених відповідно до законів військових формувань, їх з’єднань, військових частин, підрозділів, установ або організацій, що утримуються за рахунок коштів державного бюджету, для потреб забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави обкладаються податком на додану вартість за нульовою ставкою.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 453 620,00 UAH (з ПДВ) |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 536,20 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Національної поліції в Одеській області |
| ЄДРПОУ: | 40108740 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://od.npu.gov.ua |
| Контактна особа: | Людмила Заєць |
| Телефон: | +380487794684 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 65080, Україна, Одеська область,м. Одеса, Вул. Академіка Філатова, 15 А |
0 |
Керуючись вимогами статті 11 та 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу, що затверджене наказом ГУНП в Одеській області від 29.12.2021 № 2990 зі змінами, на виконання розділу 9 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі - Особливості), уповноваженою особою розглянуто цінову пропозицію учасника відкритих торгів з особливостями UA-2023-06-15-004579-a - ФОП Трача Олега Володимировича. За результатами розгляду виявлені невідповідності, які відповідно до п.43 Особливостей підлягають виправленню протягом 24 годин: учасником не надано лист-згоду з істотними умовами проєкту договору, який вимагався п.1. Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації. Враховуючи викладене, на виконання розділу 9 статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі», з урахуванням п.43 Особливостей, учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: ФОП Трачу Олегу Володимировичу необхідно протягом 24 годин завантажити в електронну систему закупівель лист-згоду з істотними умовами проєкту договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.