Період оскарження умов закупівлі - по 14-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 14-06-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 79 140,00 UAH (з ПДВ) |
| Мінімальний крок аукціону: | 791,40 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Верхівцевське житлово - комунальне господарство Верхівцевської міської ради" |
| ЄДРПОУ: | 30895871 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Максим Кульба |
| Телефон: | +380666318380 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 51660, Україна, Дніпропетровська область,м. Верхівцеве, вул. Нова, буд. 52А |
0 |
Пунктом 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПВП НАСОСЕНЕРГОПРОМ" (код ЄДРПОУ-41375408) було виявлено наступні невідповідності: Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відсутній КЕП/УЕП а на кожен електронний документ окремо. 2. Відсутній лист у довільній формі з обов’язковим зазначенням коду доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи. 3. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань із зазначенням дати формування витягу – 07.04.23р 4. Відсутній Сертифікат перевірки технічного регламенту обладнання що працює під тиском 5. Відсутні Сертифікати ISO 9001,14001, 45001. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Пункт 1 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції (якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.) 2. Пункт 1 Додаток 3 тендерної документації 3. Пункт 3 Додаток 3 тендерної документації 4. На підтвердження якості засувок Учасник надає наступні документи у скалі пропозиції: пункт 4 Додатка 4 тендерної документації. 5. На підтвердження якості засувок Учасник надає наступні документи у скалі пропозиції: пункт 5 Додатка 4 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Накласти КЕП/УЕП а на кожен електронний документ окремо. 2. Надати лист у довільній формі з обов’язковим зазначенням коду доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи. 3. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань із зазначенням дати формування витягу – Повинен бути дотований від 09.06.23 року 4. Надати Сертифікат перевірки технічного регламенту обладнання що працює під тиском. 5. Надати Сертифікат ISO 9001,14001, 45001.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.