Період оскарження умов закупівлі - по 14-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 14-06-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 17-06-2023, 00:00
код ДК 021:2015 - 42160000-8 - Котельні установки (Підготовка об’єкту до опалювального сезону – придбання модульної котельні для Комунального закладу «Кегичівський ліцей» Кегичівської селищної ради)
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 5 681 593,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 56 815,93 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Відділ освіти, молоді та спорту Кегичівської селищної ради |
| ЄДРПОУ: | 43983610 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Любов Баік |
| Телефон: | +380992026214 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 64003, Україна, Харківська область,селище міського типу Кегичівка, вул.ім. Волошина, будинок 79 |
4 |
Керуючись п.43 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до п.1 розділу 3 тендерної документації вимагається проект договору, підготовлений у відповідності з вимогами тендерної документації, який повинен бути заповнений для сторони учасника, (за виключенням сум та додатків до нього). Учасником наданий проект договору в якому заповнений п.5.4 зазначає неповне місце постачання , а саме 64003, Україна, Харківська область, смт Кегичівка, вул. Волошина, 91. Відповідно до п.4.3 розділу 1 місце поставки товарів: 64003, Україна, Харківська область, селище міського типу Кегичівка, вул. Волошина, 91, Комунальний заклад «Кегичівський ліцей» Кегичівської селищної ради. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.1 розділу 3 тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: проект договору, підготовлений у відповідності з вимогами тендерної документації, який повинен бути заповнений для сторони учасника, (за виключенням сум та додатків до нього). Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до додатку 1 тендерної документації вимагається для учасників-юридичних осіб - довідка у довільній формі про відсутність/наявність статутних обмежень* щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції. Учасником надано довідку, в якій не зазначено, що у уповноваженої особи учасника відсутні/наявні статутних обмежень на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додаток 1 тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: довідка у довільній формі про відсутність/наявність статутних обмежень* щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції. Перелік виявлених невідповідностей: відсутня інформація, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації; 1.1. Учасник повинен надати фінансову звітність за останній звітний період, що передбачена для його виду діяльності, яка підтвердить, що обсяг річного доходу (виручки) учасника не менше ніж очікувана вартість предмета закупівлі. Юридичні особи подають баланс та звіт про фінансові результати. Учасник має підтвердити, що фінансова звітність була прийнята центром збору фінансової звітності і надати квитанцію про перевірку звіту та його приймання (квитанція № 2). Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.1.1 Додатку1 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник має підтвердити, що фінансова звітність була прийнята центром збору фінансової звітності і надати квитанцію про перевірку звіту та його приймання (квитанція № 2).
Керуючись п.43 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до п.1 розділу 3 тендерної документації вимагається проект договору, підготовлений у відповідності з вимогами тендерної документації, який повинен бути заповнений для сторони учасника, (за виключенням сум та додатків до нього). Учасником наданий проект договору в якому не заповнені пункти: 1.1, 2.5, 5.1, 5.4 Договору Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.1 розділу 3 тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати проект договору, підготовлений у відповідності з вимогами тендерної документації, який повинен бути заповнений для сторони учасника, (за виключенням сум та додатків до нього)
Керуючись п.43 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до п.1 розділу 3 тендерної документації Учасники закупівлі повинні при підготовці тендерної пропозиції підтвердити відповідність вимогам щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель згідно затвердженої Мінекономіки типової форми Настанов щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях з наданням скан-копії таких настанов. З огляду на це, учасники подають у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують запровадження на підприємстві учасника політики щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель, добросовісної конкуренції. Серед таких документів повинен знаходитись наказ підприємства-учасника щодо призначення уповноваженого працівника, відповідального за контроль та дотримання заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель. Учасник не виконав вказані вимоги тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: п.1 розділу 3 тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасники закупівлі повинні при підготовці тендерної пропозиції підтвердити відповідність вимогам щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель згідно затвердженої Мінекономіки типової форми Настанов щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях з наданням скан-копії таких настанов. З огляду на це, учасники подають у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують запровадження на підприємстві учасника політики щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель, добросовісної конкуренції. Серед таких документів повинен знаходитись наказ підприємства-учасника щодо призначення уповноваженого працівника, відповідального за контроль та дотримання заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель. Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до п.2 розділу 6 тендерної документації Учасник для вірного складання Замовником Договору про закупівлю повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку з банківської установ/и із зазначенням його номеру у форматі IBAN, що виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій, який буде використовуватися для здійснення оплат у разі укладання договору за результатами торгів. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: п.2 розділу 6 тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати у складі тендерної пропозиції довідку з банківської установ/и із зазначенням його номеру у форматі IBAN, що виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій, який буде використовуватися для здійснення оплат у разі укладання договору за результатами торгів. Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до п.1 розділу 3 тендерної документації вимагається проект договору, підготовлений у відповідності з вимогами тендерної документації, який повинен бути заповнений для сторони учасника, (за виключенням сум та додатків до нього). Учасником наданий проект договору в якому не заповнені пункти: 1.1, 2.5, 5.1, 5.4 договору. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: п.1 розділу 3 тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати проект договору, підготовлений у відповідності з вимогами тендерної документації Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до п.2 розділу 6 тендерної документації довідка з податкової інспекції про наявність поточних рахунків, що видана не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Учасником надано: - файл Рахунки кабінет платника.pdf, в якому міститься відомості про рахунки ТОВ ЕНЕРГОПРОМ-ІНЖИНІРИНГ та назви банку, без дати формування. - пояснення вих. №16-06/23-13 від 16.06.2023 р. Відділ освіти, молоді та спорту Кегичівської селищної ради про те, що Учасник закупівлі, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГОПРОМІНЖИНІРИНГ» повідомляє, що не має можливості подати вчасно довідку з податкової інспекції про наявність поточних рахунків, що видана не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій адже дана довідка, зі слів працівників податкової інспекції, виготовляється на протязі 30 календарних днів і не може бути нами отримана в терміни зазначені в тендерній документації. На підтвердження наявності поточних рахунків надаємо витяг електронного кабінету платника податків, Довідку про відкриття рахунку в АТ КБ «ПРИВАТБАНК» № 230615SU15003904 вiд 15.06.2023p. та Довідку про відкриття рахунку в АБ «УКРГАЗБАНК» №5-58/63/2023 від 23.05.2023 р. Зобов’язуємося надати довідку з податкової інспекції про наявність поточних рахунків щойно отримаємо; - файл ВІДКРИТІ РАХУНКИ з особистого кабінету платника податків.pdf, в якому міститься інформація про номери рахунків, назву банків, та інше, відсутня інформація щодо дати формування, та якому суб’єкту господарювання стосуються. Таким чином, учасником не надано довідка з податкової інспекції про наявність поточних рахунків, що видана не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: п.2 розділу 6 тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: довідку з податкової інспекції про наявність поточних рахунків, що видана не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій
Керуючись п.43 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до п.1 розділу 3 тендерної документації вимагається витяг платника податку на додану вартість та/або єдиного податку, що виданий/сформований не раніше дати оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання пропозицій. Учасником надано витяг з реєстру платників податку на додану вартість, що сформований 10.05.2017 року. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.1 розділу 3 тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати Витяг платника податку на додану вартість, що виданий/сформований не раніше дати оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання пропозицій Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до п.1 розділу 3 тендерної документації учасник має надати проект договору, підготовлений у відповідності з вимогами тендерної документації, який повинен бути заповнений для сторони учасника, (за виключенням сум та додатків до нього). Учасником надано незаповнений договір, а саме п.п.1.1, 2.5, 5.1, 5.4 Договору Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.1 розділу 3 тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати проект договору, підготовлений у відповідності з вимогами тендерної документації, який повинен бути заповнений для сторони учасника, (за виключенням сум та додатків до нього) Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до п.2 розділу 6 тендерної документації Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку з податкової інспекції про наявність поточних рахунків, що видана не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.2 розділу 6 тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати довідку з податкової інспекції про наявність поточних рахунків, що видана не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
детально у протоколі
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
21-08-2023, 00:02
Період оскарження:
з 10-08-2023, 11:25 по 21-08-2023, 00:00
Документи: