Період оскарження умов закупівлі - по 11-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 11-06-2023, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 760 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Мінімальний крок аукціону: | 7 600,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Коростенське комунальне підприємство "Водоканал" |
| ЄДРПОУ: | 03343947 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ареф'єва Ірина Михайлівна |
| Телефон: | 380962255190 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 11500, Україна, Житомирська область,Коростень, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 67 |
2 |
Вимога про усунення невідповідностей: 1) перелік виявлених невідповідностей – невідповідність встановленому кваліфікаційному критерію, відповідно до вимог тендерної документації, оскільки надана учасником інформація та документи не підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником. - невідповідність встановленим замовником в документах, які надані учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі згідно з Додатком 2 до тендерної документації; 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності 1. відповідно пункту 1 додатку 1 до Тендерної документації вимагалось: 1.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір на поставку товару на насоси або насосне обладнання . 1.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі, 1.1.3. копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці. 2. Відповідно до пункту 4 додатку 1 до Тендерної документації Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців). п.2 Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. п.4 Відомості про учасника. п.5 Цінова пропозиція. п.7. Копія Статуту (зі змінами в разі наявності) або іншого установчого документа Учасника в останній (чинній) редакції. 3. відповідно Додатку 2 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» вимагалось: «ІНШІ ВИМОГИ» п. 4. Надати довідку про наявність сертифікованого сервісного центру на території України. п. 5. Пуско - налагоджувальні роботи виконуються силами вказаного сервісного центру, вартість цих робіт включена у вартість товару. Надати довідку від відповідного сервісного центру який гарантує, проведення даних робіт. п.6. Надати технічні паспорти запропонованих насосних агрегатів. п. 8. Запропоноване обладнання має бути новим (рік випуску не раніше 2023), без порушень терміну та умов зберігання та такими, що раніше не були в експлуатації. п.11. Відповідно підпункту 4 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом. Відповідно до підпункту 1 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує 15 відсотків (у 2023 році). Згідно з абзацом 9 підпункту 1 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником такого товару та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Таким порядком є Порядок підтвердження локалізації виробництва товарів, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861. У разі, якщо вартість оголошеного замовником предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, надається гарантійний лист, яким учасник гарантує, що ступінь локалізації товару, визначеного підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, що є предметом закупівлі, дорівнює чи перевищує 15 відсотків, а також містить інформацію про включення такого товару до Переліку та відповідний пункт Переліку, за яким відображається інформація про товар (інформація про включення такого товару до Переліку та відповідний пункт Переліку, за яким відображається інформація про товар, не зазначаються у разі відсутності Переліку в загальному доступі). Вимога щодо надання гарантійного листа не застосовується до закупівель товарів, вартість яких дорівнює або перевищує суми, зазначені в Угоді про державні закупівлі, укладеній 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, а також положеннях про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, зокрема угодах про вільну торгівлю, в гривневому еквіваленті на дату закупівлі і країною походження яких є країни, з якими Україна уклала такі угоди, та країни, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”, що підтверджується сертифікатом про походження товару (надається у складі тендерної пропозиції), про що надається лист-пояснення. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей : - згідно пункту 1 додатку 1 до Тендерної документації вимагалось : 1.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір на поставку товару на насоси або насосне обладнання . 1.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі, 1.1.3. копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці. - у складі пропозиції учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІН-АУТ СІСТЕМ" завантажено файл 06 червня 2023 11:49 «12. Виконання аналогічного договору TOB «IH-AYT CICTEM».pdf» де міститься копія договору №10/1-22 від 10.01.2022 року . Разом з тим даний договір завантажено не в повному обсязі та відсутня специфікація товару і видаткова накладна, що не підтверджує вимогу замовника в цій частині. Просимо виправити невідповідність та надати документальне підтвердження виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). - у складі пропозиції учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІН-АУТ СІСТЕМ" відсутня довідка пп.2 п.4 Додатку 1 Тендерної документації. -у складі пропозиції учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІН-АУТ СІСТЕМ" завантажено файл 06 червня 2023 11:49 «1. Довідка про учасника закупівлі.pdf» та файл 13 червня 2023 09:05 «28. Цінова пропозиція ТОВ ІН АУТ СІСТЕМ 620 786,70.pdf», 13 червня 2023 09:04 «28. Цінова пропозиція ТОВ ІН АУТ СІСТЕМ 620 786,70.pdf», разом з тим інформація зазначена у довідках не в повному обсязі, що не відповідає вимогам замовника в цій частині. -у складі пропозиції учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІН-АУТ СІСТЕМ" завантажено файл від 06 червня 2023 11:49 «13. Статут ТОВ ІН-АУТ СІСТЕМ.pdf» разом з тим документ завантажено не в повному обсязі. Просимо виправити невідповідність та надати документальне підтвердження . - згідно додатку 2 до Тендерної документації вимагалось : «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» вимагалось: «ІНШІ ВИМОГИ» п. 4. Надати довідку про наявність сертифікованого сервісного центру на території України. п. 5. Пуско - налагоджувальні роботи виконуються силами вказаного сервісного центру, вартість цих робіт включена у вартість товару. Надати довідку від відповідного сервісного центру який гарантує, проведення даних робіт. п.6. Надати технічні паспорти запропонованих насосних агрегатів. п. 8. Запропоноване обладнання має бути новим (рік випуску не раніше 2023), без порушень терміну та умов зберігання та такими, що раніше не були в експлуатації. п. 11. гарантійний лист, яким учасник гарантує, що ступінь локалізації товару, визначеного підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, що є предметом закупівлі, дорівнює чи перевищує 15 відсотків, а також містить інформацію про включення такого товару до Переліку та відповідний пункт Переліку, за яким відображається інформація про товар (інформація про включення такого товару до Переліку та відповідний пункт Переліку, за яким відображається інформація про товар. - у складі пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІН-АУТ СІСТЕМ" відсутня інформація яка вимагалась у п.4,5,6,11 Додатку 2 Тендерної документації. Просимо виправити невідповідність та надати відповідності документи. - у складі пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІН-АУТ СІСТЕМ" завантажено файл від 06 червня 2023 11:49 «3. Лист-гарантія TOB «IH-AYT CICTEM».pdf» довідка №3/6-В від 06.06.2023 року де міститься інформація що запропонований товар є новий, 2022/2023 року виробництва, разом дана інформація суперечить вимогам замовника в цій частині. Просимо виправити невідповідність та надати відповідності документи. Увага! Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
07-07-2023, 00:01
Період оскарження:
з 26-06-2023, 09:03 по 07-07-2023, 00:00
Документи: