Період оскарження умов закупівлі - по 28-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 28-05-2023, 00:00
ID закупівлі: f7776c37127d44b1ab970c2c420d9bb0
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 153 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Банкнотно-монетний двір Національного банку України |
ЄДРПОУ: | 21575489 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Баришовець Аліна Сергіївна |
Телефон: | 380445302758 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 02222, Україна, Київська область,Київ, м.Київ, вул. Пухівська, 7, Банкнотно-монетний двір |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах, поданих учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО “ЄВРО ГРІН СОЛЮШИНС” (ЄДРПОУ 44727747) (далі – ПП “ЄВРО ГРІН СОЛЮШИНС” ) щодо закупівлі “42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Кондиціонери), очікувана вартість закупівлі – 153 000,00 грн з ПДВ, процедура закупівлі – відкриті торги (з особливостями), початок проведення закупівлі – травень 2023 року”. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником ПП “ЄВРО ГРІН СОЛЮШИНС” у складі тендерної пропозиції не надано документ, що підтверджують повноваження посадової особи або уповноваженого представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, що суперечить вимогам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації; 1.2. Учасником ПП “ЄВРО ГРІН СОЛЮШИНС” у складі тендерної пропозиції не надано статут учасника (положення, установчий договір або інший документ, який його замінює) у повному обсязі із змінами (у разі наявності таких змін) (якщо учасник здійснює діяльність відповідно до статуту), що суперечить вимогам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації; 1.3. Учасником ПП “ЄВРО ГРІН СОЛЮШИНС” у складі тендерної пропозиції не надано витяг з Реєстру платників податку на додану вартість - для учасника, який є платником податку на додану вартість або витяг з Реєстру платників єдиного податку - для учасника, який є платником єдиного податку, що суперечить вимогам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації; 1.4. Учасником ПП “ЄВРО ГРІН СОЛЮШИНС” у складі тендерної пропозиції не надано лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій для отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, визначених пунктом 44 Особливостей, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції, що суперечить вимогам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації; 1.5. Учасником ПП “ЄВРО ГРІН СОЛЮШИНС” у складі тендерної пропозиції не надано довіреність на посадову особу Замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, визначених пунктом 44 Особливостей, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції, що суперечить вимогам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації; 1.6. Учасником ПП “ЄВРО ГРІН СОЛЮШИНС” у складі тендерної пропозиції не надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) за останні три роки (аналогічним вважається виконаний договір (завершений не пізніше дати подання тендерної пропозиції) на постачання кондиціонерів). До довідки повинні бути надані копії документів, що підтверджують належне виконання договору, відповідно до умов договору, а саме: договір, додатковий(-і) договір(-и) / угода(-и) (за наявності), видаткова(-і) накладна(-і) або інші документи, за формою, передбаченою договором, що свідчать про виконання договору, а також копії платіжних документів (квитанції, платіжні доручення тощо) з відміткою банківської установи про оплату(-и) згідно договору, що суперечить вимогам пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації; 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 2.1. Пункт 1 розділ ІІІ Тендерної документації містить вимоги щодо надання: - “…Документ, що підтверджують повноваження посадової особи або уповноваженого представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, наприклад: для керівника учасника - виписка з протоколу зборів засновників або протокол зборів засновників, та/або наказ про призначення (витяг з наказу) та/або інший документ, що підтверджує повноваження керівника учасника; для іншої посадової особи учасника – довіреність (доручення) керівника учасника на ім’я уповноваженої особи учасника та виписка з протоколу зборів засновників та/або протокол зборів засновників та/або наказ (витяг з наказу) про призначення керівника, який надав довіреність (доручення) та/або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника”; - “Статут учасника (положення, установчий договір або інший документ, який його замінює) у повному обсязі із змінами (у разі наявності таких змін) (якщо учасник здійснює діяльність відповідно до статуту). У випадку реєстрації статуту чи змін до нього після 01.01.2016 року можливе надання опису реєстратора або довідки у довільній формі з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги. У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію документа щодо рішення засновників про створення такої юридичної особи (вимога стосується учасника – юридичної особи). У разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання”; - “.. Витяг з Реєстру платників податку на додану вартість - для учасника, який є платником податку на додану вартість або Витяг з Реєстру платників єдиного податку - для учасника, який є платником єдиного податку. У разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість та не є платником єдиного податку, він (учасник) повинен надати довідку у довільній формі з відповідними поясненнями та обґрунтуваннями”; - “…Відповідно до пункту 39 Особливостей, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 44 Особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі Учасники закупівлі у складі тендерної пропозиції повинні надати лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій, а також довіреність на посадову особу Замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, визначених пунктом 44 Особливостей, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції. У разі відсутності такого листа та довіреності у складі тендерної пропозиції учасника, така пропозиція відхиляється із підстав визначених Законом”. 2.2. Пункт 5 розділу ІІІ Тендерної документації містить вимогу: “Для участі у процедурі закупівлі учасник повинен надати (завантажити в Систему) наступні документи, які підтверджують його відповідність таким кваліфікаційним критеріям (подається в окремому файлі): 1) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): - довідка учасника у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи, про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) за останні три роки (аналогічним вважається виконаний договір (завершений не пізніше дати подання тендерної пропозиції) на постачання кондиціонерів) (далі – договір) з наступною інформацією: предмет договору, найменування контрагента, загальна вартість договору, сума фактичного виконання договору, наявність рекламацій за договором та номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro.gov.ua (за наявності); - до довідки повинні бути надані копії документів, що підтверджують належне виконання договору, відповідно до умов договору, а саме: договір, додатковий(-і) договір(-и) / угода(-и) (за наявності), видаткова(-і) накладна(-і) або інші документи, за формою, передбаченою договором, що свідчать про виконання договору, а також копії платіжних документів (квитанції, платіжні доручення тощо) з відміткою банківської установи про оплату(-и) згідно договору”…. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Документ, що підтверджують повноваження посадової особи або уповноваженого представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, наприклад: для керівника учасника - виписка з протоколу зборів засновників або протокол зборів засновників, та/або наказ про призначення (витяг з наказу) та/або інший документ, що підтверджує повноваження керівника учасника; для іншої посадової особи учасника – довіреність (доручення) керівника учасника на ім’я уповноваженої особи учасника та виписка з протоколу зборів засновників та/або протокол зборів засновників та/або наказ (витяг з наказу) про призначення керівника, який надав довіреність (доручення) та/або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника; 3.2. Статут учасника (положення, установчий договір або інший документ, який його замінює) у повному обсязі із змінами (у разі наявності таких змін) (якщо учасник здійснює діяльність відповідно до статуту). У випадку реєстрації статуту чи змін до нього після 01.01.2016 року можливе надання опису реєстратора або довідки у довільній формі з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги. У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію документа щодо рішення засновників про створення такої юридичної особи (вимога стосується учасника – юридичної особи). У разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання; 3.3. Витяг з Реєстру платників податку на додану вартість - для учасника, який є платником податку на додану вартість або Витяг з Реєстру платників єдиного податку - для учасника, який є платником єдиного податку. У разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість та не є платником єдиного податку, він (учасник) повинен надати довідку у довільній формі з відповідними поясненнями та обґрунтуваннями; 3.4. Лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій, а також довіреність на посадову особу Замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, визначених пунктом 44 Особливостей, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції. У разі відсутності такого листа та довіреності у складі тендерної пропозиції учасника, така пропозиція відхиляється із підстав визначених Законом; 3.5. Довідка учасника у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи, про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) за останні три роки (аналогічним вважається виконаний договір (завершений не пізніше дати подання тендерної пропозиції) на постачання кондиціонерів) (далі – договір) з наступною інформацією: 1.) предмет договору, найменування контрагента, загальна вартість договору, сума фактичного виконання договору, наявність рекламацій за договором та номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro.gov.ua (за наявності) 2.) до довідки повинні бути надані копії документів, що підтверджують належне виконання договору, відповідно до умов договору, а саме: договір, додатковий(-і) договір(-и) / угода(-и) (за наявності), видаткова(-і) накладна(-і) або інші документи, за формою, передбаченою договором, що свідчать про виконання договору, а також копії платіжних документів (квитанції, платіжні доручення тощо) з відміткою банківської установи про оплату(-и) згідно договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.