Період оскарження умов закупівлі - по 17-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 17-05-2023, 00:00
ID закупівлі: 7975e98a46934bef98f60e155262f012
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 123 664,20 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 3 700,00 UAH |
Замовник: | Департамент громадського порядку і цивільного захисту Дніпровської міської ради |
ЄДРПОУ: | 23928294 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Олена Анісімова |
Телефон: | +380969549801 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75 |
1 |
Відсутнє підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію, встановленому Замовником (вимоги Додатку 1 до ТД). Для усунення вказаної невідповідності та керуючись п.45 Особливостей, затверджених ПКМУ 1178 від 12.10.2022р. Учаснику необхідно додати . Гарантійний лист від Учасника про наявність на території України діючого сервісного центру виробника запропонованого Товару (або центру, авторизованого виробником), який має право здійснювати гарантійний ремонт протягом строку, не менше 12 місяців з дня поставки товару. Лист має включати назву такого центру, відомості щодо місцезнаходження, контактних телефонів для зв’язку, інших засобів (електронна пошта, адреса сайту в мережі Інтернет, тощо). Лист має містити посилання на ідентифікатор цієї закупівлі та назву предмета закупівлі відповідно до оголошення. Вимога має бути виконана протягом 24 год.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.