Період оскарження умов закупівлі - по 17-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 17-05-2023, 00:00
ID закупівлі: dbc3255af61a4e1dbf8fb8fe01c3808b
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 350 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство «Закарпатський територіальний центр екстреної медичної допомоги» Закарпатської обласної ради |
ЄДРПОУ: | 26528843 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Яна Єфтодій |
Телефон: | +380312641206 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 88015, Україна, Закарпатська область,м. Ужгород, вул. Грибоєдова, 20 |
3 |
1. Перелік виявлених невідповідностей. Під час розгляду документів тендерної пропозиції учасника ФОП ВОВКАНИЧ МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ було виявлено наступну невідповідність. У документах, які учасник надав для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (файл «5 Довідка працівники») у довідці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, вказано прізвище, ім’я, по батькові працівника «Левдо Павел Олександрович», а у наказі про прийняття на роботу та листі-згоді – «Левдо Павло Олександрович». 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Відповідно до вимог Додатка 3 до тендерної документації учасник надає довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зразок довідки наведений в даному додатку; на підтвердження інформації, зазначеної у цій довідці, учасник надає щодо кожної особи скан-копію: наказу про прийняття на роботу або призначення на посаду, або наказу про сумісництво, або договору, який підтверджує наявність трудових відносин, або договору цивільно-правового характеру з особами, що будуть задіяні учасником процедури закупівлі протягом усього терміну виконання договору. Відповідно до вимог Додатка 1 до тендерної документації учасник надає лист-згоду на обробку персональних даних від кожної особи, вказаної в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Вказані вище документи надаються учасником щодо одних і тих самих осіб. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Учасник має подати довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з виправленими невідповідностями згідно з вимогами Додатку 3 до тендерної документації.
1. Перелік виявлених невідповідностей. Під час розгляду документів тендерної пропозиції учасника ФОП Трач Олег Володимирович було виявлено невідповідності, а саме у складі тендерної пропозиції учасника відсутні наступні документи: 1) тендерна пропозиція (згідно з додатком 1 та 4 до тендерної документації); 2) довідка в довільній формі про те, що відсутні факти не виконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків – протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. А в разі, якщо такі факти були, то учасник сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків (згідно з додатком 1 до тендерної документації); 3) лист-згода на обробку персональних даних від кожної особи, вказаної в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (згідно з додатком 1 до тендерної документації); 4) довідка про підтвердження інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (згідно з додатком 3 до тендерної документації); 5) копія договору оренди, якщо учасник – орендар, або копія договору співробітництва (партнерства), стороною якого є учасник, або копія документа, який підтверджує право власності на нерухоме майно згідно з чинним законодавством, якщо учасник є власником приміщення (свідоцтво про право власності на нерухоме майно або витяг про державну реєстрацію прав, або нотаріально посвідчений договір купівлі-продажу тощо), – на підтвердження наявності станції технічного обслуговування/майстерні по ремонту автомобілів, необхідних для поставки та заміни товару, в межах території районів Закарпатської області, щонайменше по одній станції/майстерні в кожному районі області (Ужгородський район, Мукачівський район, Рахівський район, Тячівський район, Берегівський район, Хустський район), – щодо кожної станції/майстерні (згідно з додатком 3 до тендерної документації); 6) довідка в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у кількості не менше 2 (двох) осіб (згідно з додатком 3 до тендерної документації); 7) скан-копія наказу про прийняття на роботу або призначення на посаду, або наказу про сумісництво, або договору, який підтверджує наявність трудових відносин, або договору цивільно-правового характеру з особами, що будуть задіяні учасником процедури закупівлі протягом усього терміну виконання договору, – на підтвердження інформації, зазначеної у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, щодо кожної особи (згідно з додатком 3 до тендерної документації); 8) довідка, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного договору/договорів за аналогічним предметом закупівлі, в якій вказано: номер та дата укладення договору, предмет договору, ціна договору, сума виконання договору, найменування замовника, з яким укладено договір (згідно з додатком 3 до тендерної документації); 9) копія аналогічного договору/договорів, зазначених у довідці, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного договору/договорів за аналогічним предметом закупівлі (згідно з додатком 3 до тендерної документації). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Відповідно до вимог Додатку 1 до тендерної документації учасником мають бути подані: 1) тендерна пропозиція (зразок форми, що подається учасником, наведений у Додатку 4 до тендерної документації); 2) довідка в довільній формі про те, що відсутні факти не виконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків – протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. А в разі, якщо такі факти були, то учасник сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків; 3) лист-згода на обробку персональних даних від кожної особи, вказаної в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно до вимог Додатку 3 до тендерної документації учасником мають бути подані: 1) довідка про підтвердження інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази; 2) копія договору оренди, якщо учасник – орендар, або копія договору співробітництва (партнерства), стороною якого є учасник, або копія документа, який підтверджує право власності на нерухоме майно згідно з чинним законодавством, якщо учасник є власником приміщення (свідоцтво про право власності на нерухоме майно або витяг про державну реєстрацію прав, або нотаріально посвідчений договір купівлі-продажу тощо), – на підтвердження наявності станції технічного обслуговування/майстерні по ремонту автомобілів, необхідних для поставки та заміни товару, в межах території районів Закарпатської області, щонайменше по одній станції/майстерні в кожному районі області (Ужгородський район, Мукачівський район, Рахівський район, Тячівський район, Берегівський район, Хустський район), – щодо кожної станції/майстерні; 3) довідка в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у кількості не менше 2 (двох) осіб; 4) скан-копія наказу про прийняття на роботу або призначення на посаду, або наказу про сумісництво, або договору, який підтверджує наявність трудових відносин, або договору цивільно-правового характеру з особами, що будуть задіяні учасником процедури закупівлі протягом усього терміну виконання договору, – на підтвердження інформації, зазначеної у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, щодо кожної особи (згідно з додатком 3 до тендерної документації); 5) довідка, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного договору/договорів за аналогічним предметом закупівлі, в якій вказано: номер та дата укладення договору, предмет договору, ціна договору, сума виконання договору, найменування замовника, з яким укладено договір (згідно з додатком 3 до тендерної документації); 6) копія аналогічного договору/договорів, зазначених у довідці, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного договору/договорів за аналогічним предметом закупівлі (згідно з додатком 3 до тендерної документації). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Учасник має подати наступні документи: 1) тендерна пропозиція (згідно з додатком 1 та 4 до тендерної документації); 2) довідка в довільній формі про те, що відсутні факти не виконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків – протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. А в разі, якщо такі факти були, то учасник сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків (згідно з додатком 1 до тендерної документації); 3) лист-згода на обробку персональних даних від кожної особи, вказаної в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (згідно з додатком 1 до тендерної документації); 4) довідка про підтвердження інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (згідно з додатком 3 до тендерної документації); 5) копія договору оренди, якщо учасник – орендар, або копія договору співробітництва (партнерства), стороною якого є учасник, або копія документа, який підтверджує право власності на нерухоме майно згідно з чинним законодавством, якщо учасник є власником приміщення (свідоцтво про право власності на нерухоме майно або витяг про державну реєстрацію прав, або нотаріально посвідчений договір купівлі-продажу тощо), – на підтвердження наявності станції технічного обслуговування/майстерні по ремонту автомобілів, необхідних для поставки та заміни товару, в межах території районів Закарпатської області, щонайменше по одній станції/майстерні в кожному районі області (Ужгородський район, Мукачівський район, Рахівський район, Тячівський район, Берегівський район, Хустський район), – щодо кожної станції/майстерні (згідно з додатком 3 до тендерної документації); 6) довідка в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у кількості не менше 2 (двох) осіб (згідно з додатком 3 до тендерної документації); 7) скан-копія наказу про прийняття на роботу або призначення на посаду, або наказу про сумісництво, або договору, який підтверджує наявність трудових відносин, або договору цивільно-правового характеру з особами, що будуть задіяні учасником процедури закупівлі протягом усього терміну виконання договору, – на підтвердження інформації, зазначеної у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, щодо кожної особи (згідно з додатком 3 до тендерної документації); 8) довідка, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного договору/договорів за аналогічним предметом закупівлі, в якій вказано: номер та дата укладення договору, предмет договору, ціна договору, сума виконання договору, найменування замовника, з яким укладено договір (згідно з додатком 3 до тендерної документації); 9) копія аналогічного договору/договорів, зазначених у довідці, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного договору/договорів за аналогічним предметом закупівлі (згідно з додатком 3 до тендерної документації).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.