Період оскарження умов закупівлі - по 03-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 03-09-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 06-09-2023, 00:00
Відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 19 266 003,72 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 192 660,04 UAH |
Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
ЄДРПОУ: | 24584661 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.energoatom.com.ua |
Контактна особа: | Косенко Олег Петрович |
Телефон: | 380442069759 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська область,Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3 |
6 |
ДП «НАЕК «Енергоатом» відповідно до п. 40 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, повідомляє про виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1. Невідповідності виявлені в інформації та/або документах: 1.1. забезпечення тендерної пропозиції у формі страхової гарантії надане без накладання електронного підпису уповноваженої особи страхової компанії; 1.2. не підтверджена наявність позитивного досвіду експлуатації запропонованого обладнання, а саме: в складі тендерної пропозиції не надано лист кінцевого споживача (референцію) про позитивний досвід експлуатації зворотних клапанів із аналогічним параметрами експлуатації; 1.3. не надана копія чинних установчих документів. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. п. 2 «Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій» ч. І р. ІІІ тендерної документації; 2.2. п. 6. Інші вимоги до предмета закупівлі ч. ІІ (А) р. ІІІ тендерної документації; 2.3. додаток 12 «Анкета» до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: забезпечення тендерної пропозиції у формі: 3.1. Страхової гарантії з обов’язковим накладанням електронного підпису уповноваженої особи страхової компанії (подається окремим файлом у вигляді електронного документа). або • Банківської гарантії, згідно з якою первинне зобов’язання несе банк (за винятком гарантій банків, до яких застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) згідно з відповідним рішенням Ради національної безпеки і оборони України, введеним у дію Указом Президента України), який на останню звітну дату відповідно до інформації, розміщеної на офіційному сайті НБУ входить до ТОП-20 банків за розміром загальних активів. Перебування банку у ТОП-20 підтверджується показником фінансової діяльності (Активи банків України) згідно з офіційним сайтом НБУ за посиланням: https://bank.gov.ua/ua/statistic/supervision-statist/data-supervision#3 згруповані балансові залишки. Банківська гарантія (подається окремим файлом у вигляді електронного документа) з обов’язковим накладанням електронного підпису уповноваженої особи банку. Учасники-нерезиденти мають право надавати банківську гарантію, видану банком-нерезидентом. Банківська гарантія банка-нерезидента повинна бути авізована виключно через банк, що обслуговує ДП «НАЕК «Енергоатом» (АТ «Укрексімбанк» (JOINT STOCK COMPANY «THE STATE EXPORT-IMPORT BANK OF UKRAINE» SWIFT: EXBSUAUX), АТ «Ощадбанк» (Public Joint Stock Company «State Savings Bank of Ukraine» SWIFT: COSBUAUK) та АБ «УКРГАЗБАНК» (PUBLIC JOINT-STOCK COMPANY JOINT STOCK BANK «UKRGASBANK» SWIFT: UGASUAUK). Лист-авізо авізуючого банку подається учасником-нерезидентом в електронній формі з обов’язковим накладанням електронного підпису авізуючого банку (банківська гарантія та лист-авізо подаються одним файлом). 3.2. лист кінцевого споживача (референцію) про позитивний досвід експлуатації зворотних клапанів із аналогічним параметрами експлуатації: температура робоча максимальна – не менше 300 °С; пробний тиск – не менше 24,0 кгс/см2; умовний тиск – не менше 16,0 кгс/см2; тиск робочого середовища – не менше 14,0 не більше 15,0 кгс/см2; робоче середовище – пара з вологістю більше 10,4 %. 3.3. копія чинних установчих документів. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам, затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Банківська гарантія може бути надана в будь-якій валюті, перераховується у гривню за офіційним курсом гривні, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника щодо отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі банківської гарантії. Банківська гарантія повинна набувати чинності виключно з дня її видачі банком, без будь-яких застережень та додаткових умов. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Пропонуємо відповідно п. 40 Особливостей виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, та виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. У разі, якщо Вами не будуть виправлені виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей – Замовник відхиляє тендерну пропозицію відповідно до абз. четвертого підпункту 1 п. 41 Особливостей.
ДП «НАЕК «Енергоатом» відповідно до п. 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, повідомляє про виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1. Невідповідності виявлені в інформації та/або документах: учасник у Документі за формою Додатка 2 «Інформація про предмет закупівлі» до тендерної документації зазначив умови розрахунків, які не відповідають умовам розрахунків, установленим замовником в тендерній документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.3 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації; Додаток 2 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: документ за формою Додатка 2 «Інформація про предмет закупівлі» до тендерної документації з вказанням у т.ч. умов розрахунків (підпункт 2.1 п.2), виходячи з умов, зазначених в п. 3 розділу V тендерної документації. Пропонуємо відповідно п. 43 Особливостей виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, та виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. У разі, якщо Вами не будуть виправлені виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей – Замовник відхиляє тендерну пропозицію відповідно до абз. п’ятого підпункту 1 п. 44 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.