Період оскарження умов закупівлі - по 20-03-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 20-03-2023, 00:00
ID закупівлі: 0e8d814018bf4020bc5872a5c506e74c
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 307 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Дніпровський електротранспорт" Дніпровської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 32616520 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://det-dnipro.dp.ua |
| Контактна особа: | Дорофєєв Сергій Володимирович |
| Телефон: | +380632530399 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 49038, Україна, Дніпропетровська область,Дніпро, Проспект Дмитра Яворницького, 119а |
1 |
В ході розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "ГУСЕВ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ" (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів з особливостями UA-2023-03-15-009396-a Частини до верстатів (код ДК 021:2015 – 42670000-3 - Частини та приладдя до верстатів) виявлено невідповідності, а саме: Відповідно пункту 3.2 розділу 1 додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати «Копія паспорту учасника (тільки для фізичних осіб) (а саме сторінки 1-6 та сторінки на якій зазначено місце проживання) або двосторонню копію паспорта громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492VI, зі змінами.». Учасником у складі тендерної пропозиції надано паспорт не з усіма сторінками, які вимагаються тендерною документацією. Керуючись п.9 статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» та пунктом 40 Особливостей, надіслати Учаснику процедури закупівлі ФОП "ГУСЕВ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ" повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: копії сторінок паспорта відповідно до тендерної документації. ВИРІШИВ: 1. Керуючись п.9 статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» та пунктом 40 Особливостей розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей пропозиції ФОП "ГУСЕВ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ" UA-2023-03-15-009396-a Частини до верстатів (код ДК 021:2015 – 42670000-3 - Частини та приладдя до верстатів).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.