Період оскарження умов закупівлі - по 06-03-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 06-03-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 09-03-2023, 00:00
Кількість: 4 найменувань товарів відповідно до Додатку 1 тендерної документації “Специфікація”. Постачання товару здійснюється Постачальником на склад Покупця за адресою: м. Київ, вул. Пухівська, 7. Постачальник зобов’язаний поставити товар в повному обсязі, комплектності та згідно з характеристиками в строк не більше 30 (тридцяти) календарних днів від дати підписання Договору уповноваженими особами Сторін. Контактні особи з технічних питань: Перебитюк Сергій, головний фахівець відділу інженерної інфраструктури управління господарського забезпечення Департаменту забезпечення діяльності Національного банку України; телефон: (067) 220-45-16, електронна адреса: [email protected] з організаційних питань: Скічко Ольга, старший менеджер управління публічних закупівель Департаменту закупівель, телефон: (067) 790-85-65, електронна адреса: [email protected]
ID закупівлі: de0942acc58e476a9158392c60900fff
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 206 298,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Національний Банк України |
ЄДРПОУ: | 00032106 Досьє YouControl |
Сайт: | http://bank.gov.ua |
Контактна особа: | Катерина Співак |
Телефон: | +380442540108, +380503134594 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 01601, Україна, Київська область,Київ, вул. Інститутська, 9 |
2 |
1. Перелік виявлених невідповідностей. Учасником процедури закупівлі “Мийка високого тиску - 42924730-5”, код ДК 021:2015: 42920000-1 - “Машини для миття пляшок, пакування, зважування та розпилювання” (UA-2022-11-18-007616-a) Фізичною особою підприємцем Лук’яном Михайлом Федоровичем не надано: в підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію 1) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасником не надано довідки у довільній формі, завіреної підписом уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) договору(-ів); гарантійний лист, складений в довільній формі, в якому учасник гарантує, що товар за предметом закупівлі, запропонований учасником у складі тендерної пропозиції, не буде ввезений на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з російської федерації/республіки білорусь. В документі “Тендерна пропозиція” (файл Додаток 2 – Тендерна пропозиція.pdf) в пунктах 2, 3, 4 таблиці цін в колонці “Ціна за одиницю з ПДВ (грн)” не зазначено учасником копійки. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): - довідка учасника у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) договору(-ів); 2) гарантійний лист, складений в довільній формі, в якому учасник гарантує, що товар за предметом закупівлі, запропонований учасником у складі тендерної пропозиції, не буде ввезений на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з російської федерації/республіки білорусь. 3) документ “Тендерна пропозиція”, який складений і заповнений за формою, що наведена у Додатку 2 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.