Період оскарження умов закупівлі - по 03-03-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 03-03-2023, 00:00
ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів UA-P-2023-02-21-004712-b 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ, -. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 42670000-3 Частини та приладдя до верстатів (мітчики, плашки, фрези, пластини). 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 42670000-3. 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 2 734 203,12 грн (два мільйони сімсот тридцять чотири тисячі двісті три гривні 12 коп.) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2023 року (до 31.12.2023 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01.03.2023 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 82 026,00 грн (вісімдесят дві тисячі двадцять шість гривень 00 копійок). 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі), а саме: – банківської гарантії. Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку №5 ТД. 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Олександр ВЕРШИЦЬКИЙ
ID закупівлі: 1a17087cf9284b21b31d6dba560804f7
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 2 734 203,12 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 82 026,00 UAH |
Замовник: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
ЄДРПОУ: | 41022900 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Вершицький Олександр Вікторович |
Телефон: | 380443097512 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська область,Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 08.03.2023 р. 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*.41022900 діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» 3. Місцезнаходження замовника. ---місто Київ -- 4. унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2023-02-21-012493-a 5.Перелік виявлених невідповідностей: І) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТОВА КОМПАНІЯ "ПРОМІНСТРУМЕНТ" Виявлено необхідність застосувати положення ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень ч. 40 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах до ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТОВА КОМПАНІЯ "ПРОМІНСТРУМЕНТ", а саме: 1) В порушення вимог пп. 3.3 п. 3 Додатку 2 ТД Учасником надана довідка про виконання аналогічного договору в якій не зазначено прізвище, ім’я контактної особи контрагента, з яким укладено договір. 2) В порушення вимог п. 1 таблиці п.3 «Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» Додатку 1 ТД пропозиція не містить належних документів на підтвердження відповідності продукції запропонованої до постачання. Надані документи на позиції 1, 3, 5-48,50-52, 56-78 не відповідають вимогам ДСТУ ISO/IEC17050-1:2006 та не містять інформації яким НТД відповідає об’єкт декларації, по іншим позиціям документи на підтвердження відповідності продукції відсутні. 3) В порушення вимог пп. 2.1, 2.2 п. 2 таблиці п.3 «Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» Додатку 1 ТД пропозиція не містить документів на позиції 2, 4, 49, 53-55, 79. 4) В порушення вимог п. 3 таблиці п.3 «Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» Додатку 1 ТД пропозиція не містить документів на підтвердження стосунків із виробником на позиції 2, 4, 49, 53-55, 79 з відповідними гарантіями виробника щодо якості продукції. 6. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. пп. 3.3 п. 3 Додатку 2 ТД: «Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору; контактних осіб контрагента, з яким укладено договір (прізвище, ім’я та контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). Приклад довідки про наявність досвіду виконання аналогічних договорів /Уповноваженій особі Довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів Найменування контрагента Предмет договору Номер та дата укладення договору Стан виконання договору (виконаний/частково виконаний договір Контактні особи контрагента, з яким укладено договір (прізвище, ім’я та контактний телефон) Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із значенням номеру та дати укладення такого аналогічного договору. *Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на постачання подібного товару(ів) за призначенням та/або властивостями до товару(ів) відповідно предмету закупівлі.» п. 1 таблиці п.3 «Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» Додатку 1 ТД: «1.1. На підтвердження відповідності продукції, що пропонується до постачання Учасник надає: Декларацію про відповідність, складену відповідно вимог ДСТУ ISO/IEC17050-1:2006 або сертифікат відповідності (свідоцтво про визнання), або їх копії, що видані органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації або декларації про відповідність, складеної відповідно до вимог технічних регламентів; або інший (ші) документ (ти) один або декілька, такі як: маркування, сертифікату експертизи типу, свідоцтво про допуск типу конструкції, свідоцтво про допуск до експлуатації, технічне свідоцтво, протокол (у тому числі протокол випробувань), звіт, висновок, атестат, інший документ, який підтверджує оцінку відповідності. Зазначені документи (крім декларування відповідно законодавства та декларації про відповідність, складеної відповідно вимог ДСТУ ISO/IEC17050-1:2006), мають бути видані органом з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006. Документи про відповідність, повинні мати дійсний термін дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником. Якщо термін дії документу про відповідність продукції закінчується до кінця року постачання продукції, учасник повинен надати гарантійний лист, що новий документ про відповідність буде наданий не пізніше закінчення терміну дії чинного.» пп. 2.1, 2.2 п. 2 таблиці п.3 «Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» Додатку 1 ТД: «2.1. На кожне найменування продукції надати зразки документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт, або сертифікат якості, або етикетка, тощо). Зразки документів виробника рекомендовано надавати з позначкою «Зразок». Документи з якості надаються ще раз учасником, якого визначено переможцем процедури закупівлі, з кожною партією продукції, що постачається. 2.2. Надати лист від виробника щодо підвердження технічних параметрів згідно Додатку 1 по кожній позиції з зазначенням запропонованих параметрів учасника та гарантії виробника щодо якості продукції. На продукцію, яка виготовлена та походить з території Російської Федерації, керуватися Постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 року № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації».» п. 3 таблиці п.3 «Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» Додатку 1 ТД «Якщо учасник не є виробником продукції, надати скановані копії документів, які підтверджують стосунки із виробником: а) договір з виробником; або б) сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера; або в) лист виробника про представництво його інтересів учасником; або г) інший документ (документи), що підтверджує (підтверджують) повноваження учасника щодо постачання продукції виробника, підписаний зі сторонни виробника або виробником та учасником. Зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції та обов’язково містити гарантії виробника щодо якості продукції. Якщо в документі зазначено термін дії до кінця року постачання з автоматичною пролонгацією, надати документальне підтвердження пролонгації цього документу відвиробника.» 7. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. На вимоги пп. 3.3 п. 3 Додатку 2 ТД, п. 1 таблиці п.3 «Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» Додатку 1 ТД , пп. 2.1, 2.2 п. 2 таблиці п.3 «Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» Додатку 1 ТД , п. 3 таблиці п.3 «Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» Додатку 1 ТД: надати відповідні документи відповідно опису п. 5 даного повідомлення. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» ________________ Олександр ВЕРШИЦЬКИЙ
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.