Період оскарження умов закупівлі - по 01-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 01-02-2023, 00:00
ID закупівлі: e098649fb32242dfa3b0ef1da730cc68
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 584 960,00 UAH(без ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ-ВИДОБУТОК" |
ЄДРПОУ: | 43895975 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Тендерний відділ |
Телефон: | 380627744144 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 85001, Україна, Донецька область,Добропілля, пр.Шевченка, будинок 2 |
3 |
Доброго дня, учаснику! Відповідно до пункту 40 постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «….. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель..» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Просимо Вас усунути невідповідності, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям. Відповідно до Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: 1) Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або витягу з Реєстру платників податку на додану вартість – для учасника, який є платником податку на додану вартість або свідоцтва платника єдиного податку або витягу з Реєстру платників єдиного податку – для учасника, який є платником єдиного податку. У разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість та не є платником єдиного податку, він (учасник) повинен надати довідку у довільній формі з відповідними поясненнями 2) документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, наприклад: - для керівника учасника - виписка з протоколу зборів засновників або протокол зборів засновників та/або наказ (витяг з наказу) про призначення та/або інший документ, що підтверджує повноваження керівника учасника; - для іншої посадової особи учасника – довіреність (доручення) керівника учасника на ім’я уповноваженої особи учасника та виписка з протоколу зборів засновників та/або протокол зборів засновників та/або наказ (витяг з наказу) про призначення керівника, який надав довіреність (доручення) та/або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника; -Копії сертифікату якості, та/або паспорту якості на товар.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.