Період оскарження умов закупівлі - по 14-12-2022, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 14-12-2022, 00:00
ID закупівлі: f17c54dbe9c6428eaaf80d06b9cdff88
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 190 000,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 1 900,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
ЄДРПОУ: | 38643633 Досьє YouControl |
Сайт: | https://od.dsns.gov.ua |
Контактна особа: | Юлія Падалко |
Телефон: | +380962377072 |
E-mail: | yuliagulanovych9631@od.dsns.gov.ua |
Місцезнаходження: | 65091, Україна, Одеська область,Одесса, ул. Прохоровская, 6 |
0 |
05.12.2022 Уповноваженою особою, що діє на підставі Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом Головного управління ДСНС України в Одеській області від 12.12.2022 № НС-326/60 оголошено закупівлю Циркуляційних насосів, Циркуляційних насосів одноступеневих по коду ДК 021 2015 ДК 021:2015: 42120000-6 Насоси та компресори за ідентифікатором: UA-2022-12-05-017693-a. Тендерну пропозицію було подано 1 учасником ТОВ "УКРІНСТАЛ ОДЕСА" у сумі 190 000 грн з ПДВ. Відповідно до п.1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” розділу “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації, затвердженої протоколом Уповноваженої особи 12.12.2022/1: “Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження, зокрема, (абз. 6) пропозицію за формою, встановленою Додатком 5 до Документації”. У складі тендерної пропозиції Документ за формою, встановленою Додатком 5 до документації, відсутній. Відповідно до пункту 40 “Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Пропозиція за формою, встановленою Додатком 5 до Документації, затвердженої протоколом Уповноваженої особи 12.12.2022/1.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.