Період оскарження умов закупівлі - по 27-11-2022, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 27-11-2022, 00:00
ID закупівлі: 13ff367fba0b4ab3b93fd682ee5b6989
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 410 000,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 2 050,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕРДИЧІВВОДОКАНАЛ" |
ЄДРПОУ: | 32569790 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Юлія Поліщук |
Телефон: | +380414344299 |
E-mail: | zakupki1aquabrd@ukr.net |
Місцезнаходження: | 13300, Україна, Житомирська область,м. Бердичів, вул. Житомирська, буд. 87 |
2 |
Під час детального розгляду поданих документів у складі пропозиції Учасника було виявлено невідповідність в документах/інформації, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, а саме: Відповідно до п.1.2.2. Додатку №1 до тендерної документації, Учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції документи про підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, а саме: відгук від замовника з інформацією про повне виконання аналогічного договору (договорів). Всупереч вказаній вимозі, Учасником в складі тендерної пропозиції не надано вказаного документу. Відповідно до Розділу 3 Додатку №1 до тендерної документації, Учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції документи: п. 3.1. документи про підтвердження необхідних технічних характеристик предмета закупівлі: - гарантійний лист за підписом учасника (уповноваженого представника) про відповідність пропозиції технічним вимогам Замовника, викладеного в Додатку №2; п. 3.2. Сканкопія виписки з протоколу засновників, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі (якщо така(ий) визначена учасником) щодо підпису документів тендерної пропозиції; п. 3.10. Відомості щодо сплати податків та зборів (у разі наявності): Для платників ПДВ: - копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копія витягу з реєстру платників ПДВ. Для платників єдиного податку: - копія свідоцтва про сплату єдиного податку або копія витягу з реєстру платників єдиного податку; п. 3.11. Довідку у довільній формі щодо відповідності предмету закупівлі заходам із захисту довкілля; п. 3.12. Документальне підтвердження країни походження товару; п. 3.13. Довідка довільної форми про відсутність протягом 2018-2021 років недобросовісного виконання договірних зобов’язань (у т.ч. щодо поставки товарів із порушенням строків або застосування до учасника оперативно-господарських санкцій відповідно до ст. 236 ГКУ України). Враховуючи виявлені невідповідності в документах/інформації, вимагаємо усунути невідповідності в документах, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.