Закупівлю оголошено - 17-12-2025, 15:51. Дата останніх змін - 17-12-2025, 15:51

Доступ до порталу Радник у сфері публічних закупівель «Профі» (12 місяців)

Доступ до порталу Радник у сфері публічних закупівель «Профі» (12 місяців)... Державна закупівля - UA-2025-12-17-019271-a Доступ до порталу Радник у сфері публічних закупівель «Профі» (12 місяців) від замовника ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ" від 12/17/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-12-17-019271-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-10-06-018080-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 17-12-2025, 15:51
по 22-12-2025, 10:00

Оплата вартості Порталу РАДНИК здійснюється на підставі рахунку та/або видаткової накладної шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання цього Договору.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
12840
12 840 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
ЄДРПОУ:38728549 Досьє YouControl
Сайт:http://www.uspa.gov.ua/yuz/
Контактна особа:Верстак Тетяна Миколаївна
Телефон:380487381765
E-mail:Tetiana.Verstak@pf.uspa.gov.ua
Місцезнаходження:
65481, Україна, Одеська область,Південне, вул. Берегова, будинок 11
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Пакети програмного забезпечення для бізнес-аналітики

1
штука
65481 , Україна , Одеська область , Південне , вул. Берегова, буд. 11, ПФ ДП «АМПУ» (адміністрація МП Південний) ,
по 31-12-2026


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Носійвідсутній (активація відбувається після реєстрації на порталі)Активна17-12-2025, 15:51
Мова інтерфейсуукраїнськаАктивна17-12-2025, 15:51
БрендРадник у сфері публічних закупівельАктивна17-12-2025, 15:51
Термін ліцензіївід 12 до 12місяцьАктивна17-12-2025, 15:51
Кількість користувачів (пристроїв)від 1 до 1штукаАктивна17-12-2025, 15:51
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:17-12-2025, 15:51:39
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:17-12-2025, 15:51:27
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Інша подія
          Опис:
          Оплата вартості Порталу РАДНИК здійснюється на підставі рахунку та/або видаткової накладної шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання цього Договору.
          Тип оплати:
          Аванс
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          20
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ