Період оскарження умов закупівлі - по 03-06-2025, 00:00
Більш детальна інформація (в т.ч. про кількість, місце та строки поставки товарів) зазначена в тендерній документації та додатках до неї.
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 510 900 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 554,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Казенне підприємство "Морська пошуково-рятувальна служба" |
| ЄДРПОУ: | 38017026 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Поліщук Ірина Олегівна |
| Телефон: | 380487744243 |
| E-mail: | i.polischuk@sar.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 65114, Україна, Одеська область,Одеса, вул. Люстдорфська дорога, буд. 140-а |
4 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Під час оприлюднення закупівлі пакету ліцензійного програмного забезпечення для системи електронного документообігу за кодом ДК 021:2015 - 48310000-4 «Пакети програмного забезпечення для створення документів» в електронному полі оголошення було допущено технічну помилку у зазначені кількості ліцензійного програмного забезпечення системи електронного документообігу, на основі якого створюватиметься система електронного документообігу Замовника і яке реалізує основні функції службового документообігу (діловодства) відповідно до вимог законодавства України (Базове програмне забезпечення СЕД). Таким чином, інформація зазначена в електронному полі щодо вказаної позиції відрізняється від інформації, зазначеній в тендерній документації. В свою чергу тендерна пропозиція учасника – Приватного акціонерного товариства «Центр комп’ютерних технологій «ІнфоПлюс» була подана згідно вимог тендерної документації, у зв’язку з чим відрізняється від інформації у електронному полі. Відповідно до пункту 3 Наказу «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» №1082 від 11.06.2020 у разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів. Враховуючи, що правильною є кількість ліцензійного програмного забезпечення системи електронного документообігу, на основі якого створюватиметься система електронного документообігу Замовника і яке реалізує основні функції службового документообігу (діловодства) відповідно до вимог законодавства України (Базове програмне забезпечення СЕД), зазначеного саме у тендерній документації, виявлені порушення не можуть бути усунені на даному етапі процедури.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
30-06-2025, 00:00
Період оскарження:
з 19-06-2025, 11:26 по 30-06-2025, 00:00
Документи:
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника АТ «Центр комп’ютерних технологій «ІнфоПлюс» містить наступну інформацію: номер виявлених невідповідностей; Перелік виявлених невідповідностей; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1.У складі пропозиції Учасником надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів №05-01/2025 від 05.06.2025, в якій за договором №12/2023 від 10.01.2023 невірно зазначено предмет договору. У п.п. 1.2. п. 1 Додатку 1 Тендерної документації передбачено, що Учаснику необхідно надати довідку за формою наведеною вище, яка повинна містити інформацію про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічних договорів* (обов’язково зазначити – найменування замовника, предмет договору, номер, дату укладання та строк дії договору). В якості документального підтвердження додати завірені копії зазначених в довідці договорів (не менше двох) з документами передбаченими умовами договорів, які підтверджують повне їх виконання (акти приймання-передачі, видаткова накладна щодо предмету закупівлі тощо). Надати виправлену довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів. 2.Інформація, що міститься у довідці про відповідність тендерної пропозиції АТ "ІнфоПлюс" технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником в Додатку 4 до тендерної документації надана не в стверджувальній формі. При цьому, в складі тендерної пропозиції надана специфікація ліцензійного програмного забезпечення (програмної продукції з ліцензіями), що пропонується для СЕД, згідно якої Учасником зазначено конкретне найменування програмного забезпечення. Отже, наявна невідповідність в інформації, яка не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо та підлягає виправленню. Згідно Додатку 4 до Тендерної документації Довідка (інформація) подається учасником процедури закупівлі в стверджувальній формі. Учасник повинен привести у відповідність інформацію надану у зазначених документах. Вищезазначені підстави для виправлення інформації та/або документів передбачають завантаження через електронну систему закупівель виправленої довідки про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, приведеної у відповідність інформації надану у зазначених документах. Згідно абзацу 2 пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.