Період оскарження умов закупівлі - по 03-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 130 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 780 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Вінницький національний медичний університет ім. М.І. Пирогова |
| ЄДРПОУ: | 02010669 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Прохоров Олег Дмитрович |
| Телефон: | 380432660044 |
| E-mail: | tender@vnmu.edu.ua |
| Місцезнаходження: | 21018, Україна, Вінницька область,Вінниця, вулиця Пирогова, будинок 56 |
1 |
Під час розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції учасника – ТОВ «СОФТКОМ груп» (далі – Учасник), виявлені невідповідності у інформації та документах, подання яких вимагалось тендерною документацією (далі – Невідповідності), а саме: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні скан-копії наступних документів: 1.1.1. Протоколу установчих/загальних зборів про призначення директора (керівника) або виписка з протоколу установчих/загальних зборів про призначення директора (керівника). 2. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Вимоги щодо надання документів, зазначених у п.п. 1.1.1 Невідповідностей, містяться у підпункті 1.1. пункту 1 Додатку 3 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник (за правилами, встановленими п. 1.3 Розділу ІІІ): 3.1.1. Протокол установчих/загальних зборів про призначення директора (керівника) або виписка з протоколу установчих/загальних зборів про призначення директора (керівника).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.