Закупівлю оголошено - 24-04-2025, 10:11. Дата останніх змін - 29-04-2025, 00:00

Пакети програмного забезпечення для бізнес-аналітики (Доступ до платформи TNDR. на 12 місяців)

Пакети програмного забезпечення для бізнес-аналітики (Доступ до платформи TNDR. на 12 місяців)... Державна закупівля - UA-2025-04-24-001689-a Пакети програмного забезпечення для бізнес-аналітики (Доступ до платформи TNDR. на 12 місяців) від замовника Долинська міська рада від 4/24/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-04-24-001689-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-04-23-008058-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 24-04-2025, 10:11
по 29-04-2025, 00:00

Якість Товару повинна відповідати державним стандартам, технічним регламентам, технічним умовам та законодавству щодо показників якості такого роду/виду товарів. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі зазначаються у відповідних вимогах до предмету закупівлі, де конкретизується перелік необхідних характеристик щодо товару, його кількість та вимоги щодо якості товару. Замовник здійснює закупівлю товару із встановленням посилань на торгову назву конкретного виробника, оскільки таке посилання є необхідним для здійснення закупівлі товару, який за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Тому для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії, ефективності та пропорційності, замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару. Термін поставки Товару: 12 (дванадцять) місяців. Місце поставки Товару: просп. Незалежності, 5, м. Долина, Івано-Франківська обл., Україна, 77504. Характеристики Товару мають бути в межах визначених нижче та вказуватись у пропозиціях Учасників торгів з чітким визначенням виробника, моделі та країни походження. Запропонований постачальником товар повинен відповідати наступним технічним вимогам: • Інформація про товар TNDR. це освітня платформа у сфері публічних (державних) закупівель, яка містить найкращі онлайн-навчання, статті, приклади документів, відеоуроки, відеокурси та онлайн-книги. • Код ДК021 48480000-6 - Пакети програмного забезпечення для продажу та реалізації продукції і бізнес-аналітики • Носій відсутній (активація відбувається після реєстрації на порталі) • Термін ліцензії (місяць) 12 • Кількість користувачів (пристроїв) 1 • Мова інтерфейсу українська • Бренд Платформа TNDR.

Причини скасування:
  • Подання для участі в тендері менше необхідної кількості тендерних пропозицій
Запит (ціни) пропозицій
Статус:Закупівля не відбулась
Бюджет:
4800
4 800 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Долинська міська рада
ЄДРПОУ:04054317 Досьє YouControl
Сайт:https://rada-dolyna.gov.ua/
Контактна особа:Ірина Матеуш
Телефон:+380956389376
E-mail:zakupkumr@ukr.net
Місцезнаходження:
77500, Україна, Івано-Франківська область,м. Долина, просп. Незалежності, 5
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Пакети програмного забезпечення для бізнес-аналітики

1
штука
77504 , Україна , Івано-Франківська область , Долина , проспект Незалежності, 5 ,
по 30-04-2026


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
БрендПлатформа TNDR.Активна24-04-2025, 10:05
Мова інтерфейсуукраїнськаАктивна24-04-2025, 10:05
Носійвідсутній (активація відбувається після реєстрації на порталі)Активна24-04-2025, 10:05
Кількість користувачів (пристроїв)від 1 до 1штукаАктивна24-04-2025, 10:05
Термін ліцензіївід 12 до 12місяцьАктивна24-04-2025, 10:05
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:24-04-2025, 10:11:13
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:24-04-2025, 10:05:44
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Замовник проводить розрахунки з Постачальником у відповідності до вимог Бюджетного кодексу України та ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 9 червня 2021 р. № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» зі змінами. Розрахунок за фактично поставлений Товар здійснюється у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі видаткової накладної/Акта протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дня надходження коштів на зазначені цілі на рахунок Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється на протязі 10 (десяти) банківських днів з дати отримання замовником бюджетного призначення (асигнування) на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Банківські
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          20
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ