Період оскарження умов закупівлі - по 16-04-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 749 817 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 7 498,17 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 22 494,51 UAH |
| Замовник: | Харківський національний університет внутрішніх справ |
| ЄДРПОУ: | 08571096 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://univd.edu.ua/ |
| Контактна особа: | Леонова Тетяна Олександрівна |
| Телефон: | +380577398102 |
| E-mail: | vz_tp_hnuvs@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 61080, Україна, Харківська область,Харків, проспект Льва Ландау 27 |
3 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
на дану закупівлю відсутнє погодження проєкту інформатизації відповідно до Закону України «Про Національну програму інформатизації», Положення про Міністерство цифрової трансформації України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18.09.2019 № 856.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
03-06-2025, 00:00
Період оскарження:
з 23-05-2025, 11:42 по 03-06-2025, 00:00
Документи:
Під час розгляду пропозиції, поданої Учасником виникла необхідність вивчити подані документи з залученням спеціалістів у даній сфері та необхідністю звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) На наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасником надано: - Файл «Договір 420 2023 рік Сервер.pdf» який містить скан копію договору від 21.09.2023 р. № 420, скан копію видаткової накладної від 30.10.2023 р. № 1422 та скан копію листа відгука щодо співпраці від 17.04.2025 р. № 69-15-59. При вивченні даного файлу виявлено: - П. 3.1 Договору «… після підписання Договору передати Покупцеві товар в строк до 10 (десяти) робочих днів». - п. 3.6. Договору «В разі поставки неякісного товару або такого, що не відповідає вимогам Договору, Продавець зобов'язаний за свій рахунок замінити товар па такий, що відповідає умовам Договору щодо асортименту та якості товару. Граничний сірок поставки в такому випадку 5 календарних днів. При цьому Продавець сплачує Покупцю пеню на умовах п. 6.2 цього Договору, за період, рахуючи від строку виконання, обчислено відповідно п. 3.1 цього Договору. - Видаткова накладна № 1422 від 30.10.2023 року, тобто строк постачання не відповідає пункту 3.1 Договору. При цьому відсутні будь-які додаткові угоди, що стосуються подовження строку дії договору. Також номер замовлення покупця, зазначений у видатковій накладній (03 жовтня 2023 року) не співставний зі строком поставки. - Лист відгук щодо співпраці не містить інформації щодо ціни договору, строку дії договору, Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: пп. 1.2.1 та пп. 1.2.2. п. 1.2 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Надати скан копію додаткової угоди щодо подовження терміну поставки товару або скан копію платіжного доручення щодо сплати пені; - Надати скан копію листа відгука щодо співпраці відповідно до вимог ТД, а саме з інформацією – «із зазначенням номеру та дати укладення такого аналогічного договору, предмету договору, ціни договору, строку дії договору, імені прізвища і номеру телефону контактної особи замовника за вказаним договором». 2) Відсутня довідка щодо наявності сервісного центру. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: пп. 5.6. п. 5 Додатку 1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідку в довільній формі, яка підтверджує наявність приміщення (сервісного центру), разом з копіями документів, підтверджуючих право на використання цього приміщення (приміщень) в якості сервісного центру. В довідці повинна бути вказана адреса, номери контактних телефонів та графік роботи сервісного центру. У разі відсутності сервісного центру Учасника, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати: - копії договорів (договору) з підприємствами (підприємством), розташованими (розташованим) в Україні, на надання послуг щодо гарантійного обслуговування обладнання, що є предметом цієї закупівлі, або лист від виробника обладнання щодо сервісних центрів виробника/авторизованих сервісних центрів виробника, на базі яких можливо проводити гарантійне обслуговування всієї продукції даного виробника. 3) Відсутній Сканований оригінал, або сканована копія сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2018 стосовно виробництва серверів, чинного на дату розкриття тендерних пропозицій. Учасником надано лише нотаріальний переклад. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: пп. 5.7. п. 5 Додатку 1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати сканований оригінал, або скановану копію сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2018 стосовно виробництва серверів, чинного на дату розкриття тендерних пропозицій. 4) Відсутній Сканований оригінал, або сканована копія сертифікату на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 стосовно виробництва серверів, чинного на дату розкриття тендерних пропозицій. Учасником надано лише нотаріальний переклад. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: пп. 5.8. п. 5 Додатку 1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати сканований оригінал, або скановану копію сертифікату на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 стосовно виробництва серверів, чинного на дату розкриття тендерних пропозицій. 5) Учасником надано КОПІЮ витягу ПДВ. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: пп. 6.9. п. 6 Додатку 1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або витяг з реєстру платників податку – для учасника, який є платником податку на додану вартість/ свідоцтво про право сплати єдиного податку або витяг з реєстру платників єдиного податку, у разі коли учасник є платником єдиного податку. 6) Учасником надано КОПІЇ протоколу та наказу про призначення. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: пп. 6.11. п. 6 Додатку 1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується одним або декількома документами: випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує відповідні повноваження уповноваженої особи учасника. 7) Учасником надано КОПІЮ статуту. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: пп. 6.11. п. 6 Додатку 1 до тендерної документації: «1) якщо учасник юридична особа, він подає установчі документи: - актуальну на дату подання редакцію Статуту, Положення чи інших установчих документів, або - інформація в довільній формі з кодом доступу для завантаження таких документів з відкритого Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch).». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати - актуальну на дату подання редакцію Статуту, Положення чи інших установчих документів, або - інформація в довільній формі з кодом доступу для завантаження таких документів з відкритого Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch).». 8) Учасником надано КОПІЮ рішення. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: пп. 6.11. п. 6 Додатку 1 до тендерної документації: «2) за наявності в установчих документах учасника певних обмежень щодо підпису тендерної пропозиції та\або укладення договору та\або відповідно до вимог ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», такий учасник додатково у складі своєї тендерної пропозиції надає відповідні документи, які підтверджують право особи підписувати тендерну пропозицію та документи, що входять до її складу, зокрема: - рішення загальних зборів учасників товариства або рішення власника про дозвіл на участь у закупівлі та/або укладання договору про закупівлю за результатами закупівлі;». 9) Відсутній документ, який визначає вартість чистих активів учасника станом на кінець останнього звітного періоду (форма №1 Баланс, тощо). Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: пп. 6.11. п. 6 Додатку 1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати документ, який визначає вартість чистих активів учасника станом на кінець останнього звітного періоду (форма №1 Баланс, тощо).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.