Закупівлю оголошено - 11-04-2025, 20:11. Дата останніх змін - 03-06-2025, 00:00

Сервери

Сервери... Державна закупівля - UA-2025-04-11-012560-a Сервери від замовника Харківський національний університет внутрішніх справ від 4/11/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-04-11-012560-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-04-11-015460-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 11-04-2025, 20:11
по 16-04-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 11-04-2025, 20:11
по 19-04-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 21-04-2025, 13:53
по 21-04-2025, 14:17

Період оскарження умов закупівлі - по 16-04-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Торги відмінено
Бюджет:
749817
749 817 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:7 498,17 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:22 494,51 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Харківський національний університет внутрішніх справ
ЄДРПОУ:08571096 Досьє YouControl
Сайт:http://univd.edu.ua/
Контактна особа:Леонова Тетяна Олександрівна
Телефон:+380577398102
E-mail:vz_tp_hnuvs@ukr.net
Місцезнаходження:
61080, Україна, Харківська область,Харків, проспект Льва Ландау 27
3



Інформація про скасування закупівлі

Протокол відміни закупівлі/лоту або визнання таким, що не відбувся.pdf

Статус:

Виконано

Опис скасування закупівлі/лоту:

на дану закупівлю відсутнє погодження проєкту інформатизації відповідно до Закону України «Про Національну програму інформатизації», Положення про Міністерство цифрової трансформації України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18.09.2019 № 856.

Причина скасування закупівлі/лоту:

Дата:

03-06-2025, 00:00

Період оскарження:

з 23-05-2025, 11:42 по 03-06-2025, 00:00

Документи:

+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Сервери
749 817 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 21-04-2025, 13:53
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Сервери

3
штука
21008 Україна Вінницька область Вінниця ул. Сонячна, 3-а
по 31-08-2025
48820000-2
Сервери


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "Діксі-Центр"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 21-04-2025 по 20-05-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, вул. Ушинського, 40, 03151, Василий Начаров
Остаточна пропозиція:
723 528 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
731 628 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
15-05-2025, 13:33
Період подачі оскарження:
по 21-05-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 25-04-25, 14:27:14
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

Під час розгляду пропозиції, поданої Учасником виникла необхідність вивчити подані документи з залученням спеціалістів у даній сфері та необхідністю звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції

Кінцева дата розгляду пропозиції: 20-05-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 09-05-25, 17:12:44
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) На наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасником надано: - Файл «Договір 420 2023 рік Сервер.pdf» який містить скан копію договору від 21.09.2023 р. № 420, скан копію видаткової накладної від 30.10.2023 р. № 1422 та скан копію листа відгука щодо співпраці від 17.04.2025 р. № 69-15-59. При вивченні даного файлу виявлено: - П. 3.1 Договору «… після підписання Договору передати Покупцеві товар в строк до 10 (десяти) робочих днів». - п. 3.6. Договору «В разі поставки неякісного товару або такого, що не відповідає вимогам Договору, Продавець зобов'язаний за свій рахунок замінити товар па такий, що відповідає умовам Договору щодо асортименту та якості товару. Граничний сірок поставки в такому випадку 5 календарних днів. При цьому Продавець сплачує Покупцю пеню на умовах п. 6.2 цього Договору, за період, рахуючи від строку виконання, обчислено відповідно п. 3.1 цього Договору. - Видаткова накладна № 1422 від 30.10.2023 року, тобто строк постачання не відповідає пункту 3.1 Договору. При цьому відсутні будь-які додаткові угоди, що стосуються подовження строку дії договору. Також номер замовлення покупця, зазначений у видатковій накладній (03 жовтня 2023 року) не співставний зі строком поставки. - Лист відгук щодо співпраці не містить інформації щодо ціни договору, строку дії договору, Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: пп. 1.2.1 та пп. 1.2.2. п. 1.2 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Надати скан копію додаткової угоди щодо подовження терміну поставки товару або скан копію платіжного доручення щодо сплати пені; - Надати скан копію листа відгука щодо співпраці відповідно до вимог ТД, а саме з інформацією – «із зазначенням номеру та дати укладення такого аналогічного договору, предмету договору, ціни договору, строку дії договору, імені прізвища і номеру телефону контактної особи замовника за вказаним договором». 2) Відсутня довідка щодо наявності сервісного центру. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: пп. 5.6. п. 5 Додатку 1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідку в довільній формі, яка підтверджує наявність приміщення (сервісного центру), разом з копіями документів, підтверджуючих право на використання цього приміщення (приміщень) в якості сервісного центру. В довідці повинна бути вказана адреса, номери контактних телефонів та графік роботи сервісного центру. У разі відсутності сервісного центру Учасника, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати: - копії договорів (договору) з підприємствами (підприємством), розташованими (розташованим) в Україні, на надання послуг щодо гарантійного обслуговування обладнання, що є предметом цієї закупівлі, або лист від виробника обладнання щодо сервісних центрів виробника/авторизованих сервісних центрів виробника, на базі яких можливо проводити гарантійне обслуговування всієї продукції даного виробника. 3) Відсутній Сканований оригінал, або сканована копія сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2018 стосовно виробництва серверів, чинного на дату розкриття тендерних пропозицій. Учасником надано лише нотаріальний переклад. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: пп. 5.7. п. 5 Додатку 1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати сканований оригінал, або скановану копію сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2018 стосовно виробництва серверів, чинного на дату розкриття тендерних пропозицій. 4) Відсутній Сканований оригінал, або сканована копія сертифікату на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 стосовно виробництва серверів, чинного на дату розкриття тендерних пропозицій. Учасником надано лише нотаріальний переклад. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: пп. 5.8. п. 5 Додатку 1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати сканований оригінал, або скановану копію сертифікату на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 стосовно виробництва серверів, чинного на дату розкриття тендерних пропозицій. 5) Учасником надано КОПІЮ витягу ПДВ. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: пп. 6.9. п. 6 Додатку 1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або витяг з реєстру платників податку – для учасника, який є платником податку на додану вартість/ свідоцтво про право сплати єдиного податку або витяг з реєстру платників єдиного податку, у разі коли учасник є платником єдиного податку. 6) Учасником надано КОПІЇ протоколу та наказу про призначення. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: пп. 6.11. п. 6 Додатку 1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується одним або декількома документами: випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує відповідні повноваження уповноваженої особи учасника. 7) Учасником надано КОПІЮ статуту. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: пп. 6.11. п. 6 Додатку 1 до тендерної документації: «1) якщо учасник юридична особа, він подає установчі документи: - актуальну на дату подання редакцію Статуту, Положення чи інших установчих документів, або - інформація в довільній формі з кодом доступу для завантаження таких документів з відкритого Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch).». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати - актуальну на дату подання редакцію Статуту, Положення чи інших установчих документів, або - інформація в довільній формі з кодом доступу для завантаження таких документів з відкритого Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch).». 8) Учасником надано КОПІЮ рішення. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: пп. 6.11. п. 6 Додатку 1 до тендерної документації: «2) за наявності в установчих документах учасника певних обмежень щодо підпису тендерної пропозиції та\або укладення договору та\або відповідно до вимог ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», такий учасник додатково у складі своєї тендерної пропозиції надає відповідні документи, які підтверджують право особи підписувати тендерну пропозицію та документи, що входять до її складу, зокрема: - рішення загальних зборів учасників товариства або рішення власника про дозвіл на участь у закупівлі та/або укладання договору про закупівлю за результатами закупівлі;». 9) Відсутній документ, який визначає вартість чистих активів учасника станом на кінець останнього звітного періоду (форма №1 Баланс, тощо). Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: пп. 6.11. п. 6 Додатку 1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати документ, який визначає вартість чистих активів учасника станом на кінець останнього звітного періоду (форма №1 Баланс, тощо).

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 10-05-25, 17:12:44
Договір
Цей договір було скасовано до підписання
Системний номер договору:
UA-2025-04-11-012560-a-c1
723 528 UAH
Ціна договору
723 528 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "Діксі-Центр"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
723 528 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
731 628 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
18-04-2025, 21:59:11
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
3. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
Банківська гарантія.zip, електронна гарантія
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
3
Доказ:
Документ
Банківська гарантія.zip, Забезпечення тендерної пропозиції
4. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
0
Вид забезпечення виконання договору про закупівлю - кошти, прераховані на розрахунковий рахунок Замовника
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Учасник підтверджує, що
1.1.1. Довідка в довільній формі, щодо наявності матеріально технічної бази, технологій з зазначенням форми власності майна. Примітка: у разі якщо учасник планує залучити інших суб’єктів господарювання як співвиконавців для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, то такі учасники у складі пропозиції надають довідку в довільній формі, щодо наявності у таких суб’єктів обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Учасник підтверджує, що
1.2.1. Довідка в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (із зазначенням номеру, дати та вартості договору (договорів)); на підтвердження даної інформації надати завірені належним чином копії вказаного (их) в довідці договору (договорів) з усіма додатками, зазначеними в договорі, які є невід'ємними частинами договору (договорів), та додатковими угодами/договорами за наявності таких, а також накладної (накладних)/ акту (актів) прийому-передачі, тощо, що підтверджують факт повного виконання умов виконаного аналогічного договору (кожного з наданих аналогічних договорів). 1.2.2. Позитивний лист-відгук від контрагента за аналогічним договором (кожним наданим аналогічним договором), інформація про який (які) зазначена у довідці, складеній згідно з підпунктом 2.1, зміст якого підтверджує належне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого аналогічного договору, предмету договору, ціни договору, строку дії договору, імені прізвища і номеру телефону контактної особи замовника за вказаним договором. Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо постачання товару, що може бути віднесений до предмета закупівлі, укладений та виконаний не раніше 01.01.2023 року.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
731 619 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
745 128 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
не залучаються
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
16-04-2025, 15:30:00
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
3. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
3.0
4. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
0
Вид забезпечення виконання договору про закупівлю - кошти, прераховані на розрахунковий рахунок Замовника
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5.0
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Учасник підтверджує, що
1.1.1. Довідка в довільній формі, щодо наявності матеріально технічної бази, технологій з зазначенням форми власності майна. Примітка: у разі якщо учасник планує залучити інших суб’єктів господарювання як співвиконавців для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, то такі учасники у складі пропозиції надають довідку в довільній формі, щодо наявності у таких суб’єктів обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Учасник підтверджує, що
1.2.1. Довідка в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (із зазначенням номеру, дати та вартості договору (договорів)); на підтвердження даної інформації надати завірені належним чином копії вказаного (их) в довідці договору (договорів) з усіма додатками, зазначеними в договорі, які є невід'ємними частинами договору (договорів), та додатковими угодами/договорами за наявності таких, а також накладної (накладних)/ акту (актів) прийому-передачі, тощо, що підтверджують факт повного виконання умов виконаного аналогічного договору (кожного з наданих аналогічних договорів). 1.2.2. Позитивний лист-відгук від контрагента за аналогічним договором (кожним наданим аналогічним договором), інформація про який (які) зазначена у довідці, складеній згідно з підпунктом 2.1, зміст якого підтверджує належне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого аналогічного договору, предмету договору, ціни договору, строку дії договору, імені прізвища і номеру телефону контактної особи замовника за вказаним договором. Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо постачання товару, що може бути віднесений до предмета закупівлі, укладений та виконаний не раніше 01.01.2023 року.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:11-04-2025, 20:22:29
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:11-04-2025, 20:11:23
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:11-04-2025, 20:11:23
              Електронні тендерні вимоги
              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-04-2025, 20:11:21
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-04-2025, 20:11:21
              2. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-04-2025, 20:11:21
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-04-2025, 20:11:21
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-04-2025, 20:11:21
              3. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-04-2025, 20:11:21
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-04-2025, 20:11:21
              4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-04-2025, 20:11:21
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-04-2025, 20:11:21
              5. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-04-2025, 20:11:21
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-04-2025, 20:11:21
              6. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-04-2025, 20:11:21
              7. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-04-2025, 20:11:21
              8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-04-2025, 20:11:21
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-04-2025, 20:11:21
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-04-2025, 20:11:21
              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-04-2025, 20:11:21
              2. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-04-2025, 20:11:21
              3. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Сервери
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
              Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
              електронна гарантія
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-04-2025, 20:11:21
              Способи підтвердження:
              Документ
              електронна гарантія , Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1 до тендерної документації з урахуванням умов, викладених в пунктах 2, 3 розділу 3 тендерної документації. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 3 % - 22 494,51 грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04.02.1998 № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 Форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) зазначається строк сплати коштів за гарантією. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не можуть містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 7. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. 8. Гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку, іншій фінансовій установі чи страховій організації на відповідний строк: на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового забезпечення (покриття) у складі тендерної пропозиції, учасник повинен надати довідку, видану банком, іншою фінансовою установою чи страховою організацією, завірену уповноваженою особою банку, іншої фінансової установи чи страхової організації, що підтверджує розміщення повного грошового покриття, а також містить номер та дату видачі гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». До уваги учасників інформація для оформлення гарантії: Реквізити для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: – Назва Замовника: Харківський національний університет внутрішніх справ – Місцезнаходження Замовника: 61080, Україна, Харківська область, м. Харків, проспект Льва Ландау, 27 – Код ЄДРПОУ: 08571096 – Одержувач – банк ДКСУ у м. Київ, МФО 820172 – Реквізити р/р UA128201720355109002000005066 Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію НБУ, які повинні бути подані у вигляді сканованої копії з накладанням КЕП (ЕЦП) гаранта. Банківська гарантія має бути чинною з дати розкриття тендерної пропозиції. Якщо Учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції - тендерна пропозиція учасника відхиляється Замовником.
              Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
              3
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-04-2025, 20:11:21
              Способи підтвердження:
              Документ
              Забезпечення тендерної пропозиції , Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1 до тендерної документації з урахуванням умов, викладених в пунктах 2, 3 розділу 3 тендерної документації. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 3 % - 22 494,51 грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04.02.1998 № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 Форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) зазначається строк сплати коштів за гарантією. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не можуть містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 7. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. 8. Гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку, іншій фінансовій установі чи страховій організації на відповідний строк: на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового забезпечення (покриття) у складі тендерної пропозиції, учасник повинен надати довідку, видану банком, іншою фінансовою установою чи страховою організацією, завірену уповноваженою особою банку, іншої фінансової установи чи страхової організації, що підтверджує розміщення повного грошового покриття, а також містить номер та дату видачі гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». До уваги учасників інформація для оформлення гарантії: Реквізити для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: – Назва Замовника: Харківський національний університет внутрішніх справ – Місцезнаходження Замовника: 61080, Україна, Харківська область, м. Харків, проспект Льва Ландау, 27 – Код ЄДРПОУ: 08571096 – Одержувач – банк ДКСУ у м. Київ, МФО 820172 – Реквізити р/р UA128201720355109002000005066 Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію НБУ, які повинні бути подані у вигляді сканованої копії з накладанням КЕП (ЕЦП) гаранта. Банківська гарантія має бути чинною з дати розкриття тендерної пропозиції. Якщо Учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції - тендерна пропозиція учасника відхиляється Замовником.
              4. Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту Сервери
              Законодавство:
              При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
              1 - Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
              0
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-04-2025, 20:11:21
              Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
              5
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-04-2025, 20:11:21
              Вид забезпечення виконання договору про закупівлю - кошти, прераховані на розрахунковий рахунок Замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-04-2025, 20:11:21
              Способи підтвердження:
              Документ
              Забезпечення виконання договору про закупівлю , Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено Оголошенням та додатками до нього. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 % від суми Договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю - кошти, прераховані на розрахунковий рахунок Замовника. Учасник-переможець завантажує скановану копію цих документів в систему. Забезпечення виконання договору повинно бути надано не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого статтею 33 Закону. Кошти, як забезпечення виконання договору про закупівлю, повинні бути перераховані на розрахунковий рахунок UA128201720355109002000005066 в ДКСУ м. Києві, код ЄДРПОУ – 08571096, МФО – 820172. Призначення платежу: Забезпечення виконання договору про закупівлю – Сервери (ДК ЄЗС 021:2015 48820000-2 Сервери). Отримувач: Харківський національний університет внутрішніх справ. “Строк дії забезпечення виконання договору - грошового забезпечення перевищує строк дії Договору про закупівлю на 0 днів”. (Кількість днів повинна відповідати кількості днів, зазначеній в електронних полях оголошення про проведення відкритих торгів). У випадку не надання забезпечення виконання договору та підтверджуючих документів до дати підписання договору, Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника відповідно до ч. 13 ст. 14 Закону. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше ніж протягом 5 банківських днів з дня настання наступних обставин: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону та з урахуванням п.21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Забезпечення договору не повертається (повністю або частково) в разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов’язань Постачальником, зокрема, але не виключно: - за прострочення здійснення поставок; - за порушення умов зобов’язання щодо якості товару або відмова від виконання зобов’язань по договору. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, цією тендерною документацією та договором про закупівлю, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. У разі, якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 5 % від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до частини 2 статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі: 1) порушення переможцем строків поставки товарів / надання послуг / виконання робіт, передбачених договором про закупівлю; 2) порушення переможцем умов договору про закупівлю щодо якості поставки товарів / надання послуг / виконання робіт; 3) невиконання (часткового виконання) умов договору переможцем процедури закупівлі з його вини. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю (у разі, якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету / на рахунок замовника. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів Переможця.
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Сервери
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - 1.1.1. Довідка в довільній формі, щодо наявності матеріально технічної бази, технологій з зазначенням форми власності майна. Примітка: у разі якщо учасник планує залучити інших суб’єктів господарювання як співвиконавців для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, то такі учасники у складі пропозиції надають довідку в довільній формі, щодо наявності у таких суб’єктів обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-04-2025, 20:11:21
              2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Сервери
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - 1.2.1. Довідка в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (із зазначенням номеру, дати та вартості договору (договорів)); на підтвердження даної інформації надати завірені належним чином копії вказаного (их) в довідці договору (договорів) з усіма додатками, зазначеними в договорі, які є невід'ємними частинами договору (договорів), та додатковими угодами/договорами за наявності таких, а також накладної (накладних)/ акту (актів) прийому-передачі, тощо, що підтверджують факт повного виконання умов виконаного аналогічного договору (кожного з наданих аналогічних договорів). 1.2.2. Позитивний лист-відгук від контрагента за аналогічним договором (кожним наданим аналогічним договором), інформація про який (які) зазначена у довідці, складеній згідно з підпунктом 2.1, зміст якого підтверджує належне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого аналогічного договору, предмету договору, ціни договору, строку дії договору, імені прізвища і номеру телефону контактної особи замовника за вказаним договором. Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо постачання товару, що може бути віднесений до предмета закупівлі, укладений та виконаний не раніше 01.01.2023 року.
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-04-2025, 20:11:21
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ