Період оскарження умов закупівлі - по 30-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 775 075,84 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 27 750,76 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Житомирській області |
| ЄДРПОУ: | 38624322 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://zt.dsns.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Сергій ЗАКУСИЛО |
| Телефон: | +380412423859 |
| E-mail: | s.zakusilo@dsns.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 10006, Україна, Житомирська область,м. Житомир, вул. Героїв Пожежників, будинок 67-б |
3 |
Відповідно до пункту 43 Особливостей замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією виявлені після закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 02.04.2025 року. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель 23.04.2025 року. З огляду на вищезазначине, Замовнику необхідно продовжити строк розгляду тендерних пропозицій таким чином, щоб строк не був меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
№ з/п Виявлені невідповідності Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1 Учасником у складі тендерної пропозиції надано сертифікат авторизованого представника в якому зазначено, зокрема, що компанія Funk Fuchs GmbH є авторизованим дистриб'ютором в Австрії на підставі повноважень, наданих Motorola Solutions Germany GmbH та лист від 20.03.2025 відповідно до якого Учасник має право подачі конкурсних пропозицій з подальшим підписанням контрактів на постачання продуктів Funk Fuchs GmbH, при цьому зазначеними документами не передбачено, що саме учасник уповноважений на реалізацію продукції корпорації Motorola Solutions. Додаток 4 до тендерної документації (нова редакція від 26.03.2025) «технічна специфікація до предмета закупівлі» містить вимогу: 1. Учасник повинен бути уповноваженим на реалізацію продукції корпорації Motorola Solutions (надати скановану копію відповідного документа). Додаток 6 до тендерної документації (нова редакція від 26.03.2025) «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» містить, зокрема: - копія документа, який уповноважує на реалізацію продукції корпорації Motorola Solutions. Скан-копію документа, який уповноважує на реалізацію продукції корпорації Motorola Solutions.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.