Період оскарження умов закупівлі - по 17-03-2025, 00:00
Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська, учасник надає переклад цього документа на українську мову. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Терміни поставки Товарів в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо умов поставки Товарів визначена в умовах тендерної документації, зокрема в проєкті договору про закупівлю. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%).
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 60 918,79 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 304,59 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
| ЄДРПОУ: | 21560045 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ukrposhta.ua |
| Контактна особа: | Анисимова Олена Василівна |
| Телефон: | 380674564592 |
| E-mail: | anysymova-ov@ukrposhta.ua |
| Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область,Київ, вул. Хрещатик, 22 |
1 |
Текст рішення та ПОВІДОМЛЕННЯ про продовження строку розгляду тендерної пропозиції. У зв’язку з виникненням необхідності більш детального розгляду, а також перевірки окремої інформації наданої у складі тендерної пропозиції учасника ФОП КУТЕНКОВ ІВАН МАКСИМОВИЧ, що подана для участі у закупівлі Програмна продукція Articulate 360 Персональний план - Підписка на 1 Рік (Articulate 360 Personal Plan - 1 year Subscription), код ДК 021:2015 - 48930000-6 Пакети навчального та розважального програмного забезпечення (UA-2025-03-12-008197-a), необхідно продовжити строк її розгляду. Замовник АТ «Укрпошта» повідомляє, що строк розгляду тендерної пропозиції продовжено до 20 робочих днів на підставі ч. 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами. Дата прийняття рішення: 26.03.2025. Уповноважена особа АТ «Укрпошта» КЕП Олена АНИСИМОВА.
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ФОП Кутенков Іван Максимович повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: 1. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасником у складі тендерної пропозиції не надано довідку у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору та позитивний лист-відгук. Тому, замовником встановлено невідповідність в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції. 2. Учасником на підтвердження інших вимог, встановленим у тендерній документації, а саме: підтвердження авторизованого представника постачальника програмного продукту, або наявність партнерського статусу виробника програмного продукту або бути саме виробником, у складі тендерної пропозиції завантажена довідка (файл «ЛИСТ ПРО ВИРОБНИКА.pdf») в якій зазначено, що ФОП Кутенков Іван Максимович є виробником Програмної продукції Articulate 360 Персональний план - (Articulate 360 Personal Plan - 1 year Subscription). Згідно даних офіційного сайту https://www.articulate.com/ власником програмної продукції Articulate 360 є саме компанія Articulate та офіційним представником (міжнародним реселлером) є ТОВ "ТЕХНОМАТИКА". Тому, замовником встановлено невідповідність в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 1. Підпункти 1.1.1., 1.1.2. додатку 2 тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»; 2. Підпункт 8.1. додатку 2 тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник має завантажити оновлені та\або нові документи: Довідку у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного** за предметом закупівлі договору із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору; контактних осіб замовників (прізвище та ім’я, контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір за умовами якого постачалися програмне забезпечення/програмна продукція(ії) Articulate 360; Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору; Учасник повинен бути авторизованим представником постачальника програмного продукту, або мати партнерський статус виробника програмного продукту або бути саме виробником. На підтвердження цього учасник повинен надати авторизаційний лист** про повноваження від компанії виробника або його офіційного представництва/представника виробника в Україні, що підтверджує право Учасника торгів поставляти програмне забезпечення (надавати доступ до програмної продукції/програмного забезпечення), що пропонується Учасником. **У разі складення такого листа на мові, іншій ніж українська, учасник повинен надати також відповідний переклад на українську мову. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.