Період оскарження умов закупівлі - по 08-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 259 066 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 97 771,98 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 24521399 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Фіголь Леся Василівна |
| Телефон: | 380442413147 |
| E-mail: | liss767@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 03151, Україна, Київська область,Київ, вул. Волинська, 26 |
6 |
Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до частини 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно Закону. Згідно частини 16 статті 29 Закону та п. 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Згідно частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. На виконання норм статті 29 та статті 26 та п. 43 Особливостей Закону є необхідність у затвердженні вимоги до Учасника ТОВ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ" (код ЄДРПОУ 40733799), щодо виправлення документів тендерної пропозиції: - відповідно до пункту 4.8. Додатку 1 до тендерної документації Учасник накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) / удосконалений електронний підпис (УЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 Розділ ІІІ тендерної документації. В пункті 1 Розділу ІІІ Тендерної документації зазначено: «Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Учасник повинен накласти електронний підпис (кваліфікований електронний підпис/удосконаленим електронним підписом (УЕП) уповноваженої особи Учасника, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо. Замовник перевіряє КЕП/УЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП/УЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа).» Учасник не наклав КЕП на файл «2.Авторизаційний лист з перекладом.pdf», що відображено в електронній системі закупівель Prozorro. - відповідно до пункту 1.1.3. Додатку 1 до тендерної документації Учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно надати лист-відгук (не менше одного) від контрагента/ів, який підтверджує факт виконання кожного договору/ів, зазначеного в довідці (оформлений на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника або іншої уповноваженої службової/посадової особи, із зазначенням: номеру та дати договору, предмету договору, якості виконання). Учасником у складі тендерної документації надано файл «5. Лист-відгук.pdf» в якому предметом договору аналогічного зазначено «Послуги (ДК 021:2015 – 48620000-0 Операційні системи)». Відповідно до пункту 1.1 Договору № 191-24 від 29.10.2024 року, аналогічного договору, файл «5. Договір №191-24 від 29.10.2024.pdf», предметом договору є: «придбання ліцензійного програмного забезпечення». Таким чином документ наданий Учасником на вимогу встановлену Замовником в пункті 1.1.3. Додатку 1 до тендерної документації не відповідає вимогам зазначеним в додатку до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. накласти електронний підпис (кваліфікований електронний підпис/удосконаленим електронним підписом (УЕП) уповноваженої особи Учасника, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо, а саме на документ зазначений вище. 2. надати документ згідно пункту 1.1.3 Додатку 1 до тендерної документації, а саме: лист-відгук (не менше одного) від контрагента/ів, який підтверджує факт виконання кожного договору/ів, зазначеного в довідці (оформлений на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника або іншої уповноваженої службової/посадової особи, із зазначенням: номеру та дати договору, предмету договору, якості виконання). Враховуючи те, що ненадання вищевказаних документів не призводить до зміни предмета закупівлі, Замовником прийняте рішення розмістити вимогу про усунення невідповідності. Під час розгляду другого питання порядку денного: У відповідності до частини 16 статті 29 Закону необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, або надання роз’яснень у строк, що є не менше ніж за два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИВ: 1. Затвердити Вимогу до Учасника, щодо ненадання у складі тендерної пропозиції документів. 2. Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, у строк, що передбачений Законом.
Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до частини 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно Закону. Згідно частини 16 статті 29 Закону та п. 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Згідно частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. На виконання норм статті 29 та статті 26 та п. 43 Особливостей Закону є необхідність у затвердженні вимоги до Учасника ДП "Е-КОНСАЛТИНГ" (код ЄДРПОУ 31467680), щодо виправлення документів тендерної пропозиції: - відповідно до пункту 1.2. Додатку 1 до тендерної документації, Учаснику необхідно надати у складі тендерної пропозиції копію документу (ів), що підтверджують повноваження щодо підпису тендерної пропозиції: розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (протокол зборів засновників (загальних зборів учасників) та/або наказ про призначення тощо) та/або довіреність (доручення) з відповідним підтвердженням повноваження службової (посадової особи) Учасника, що підписала від імені Учасника відповідну довіреність (доручення), та/або інший документ (документи), що підтверджує повноваження уповноваженої особи Учасника на підписання тендерної пропозиції. Учасником у складі тендерної пропозиції надано наступні файли: «1.2.2.Наказ на призначення Козака В.І.pdf», «1.2.3.Статут ДП Е-Консалтинг.pdf» та «1.2.3.4.Протокол загальних зборів.pdf» якими підтвердив право підписання договору за результатом проведеної процедури закупівлі відповідно до пункту 8.2.3 та 10.1 Статуту дочірнього підприємства. Відповідно до пункту 8.2 Розділу 8 документа у файлі «Статут ДП Е-Консалтинг.pdf» дані компетенції директора щодо підписання документів тендерної пропозиції відсутні. - відповідно до пункту 1.2. Додатку 1 до тендерної документації, Учаснику необхідно надати у складі тендерної пропозиції Статут із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу. У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи. У разі, якщо державна реєстрація учасника була здійснена після 01.01.2016 року, то учасник має надати опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення державної реєстрації юридичної особи із зазначенням унікального коду, що дає можливість доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі до установчих документів юридичної особи. В описі документів повинні бути зазначені: унікальний код, веб-сайт (учасник має перевірити наявність доступу до зазначеного веб-сайту та до вказаного документу) за яким Замовник має можливість перевірити установчі документи юридичної особи, дата формування витягу, а також підпис та ініціали державного реєстратора, який здійснює державну реєстрацію юридичної особи. В разі відсутності доступу до вказаного веб-сайту учасник повинен надати скановану копію вказаного установчого документу. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано наступні опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення державної реєстрації юридичної особи із зазначенням унікального коду. Замовником розглянуто, що реєстрація відбувалася до 01.01.2016 року, але Статут надано зі щмінами в редакції від 26.11.2024 року. У відповідності до пункту 4.9 Додатку 1 до тендерної документації у разі, якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього. - відповідно до пункту 4.8. Додатку 1 до тендерної документації Учасник накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) / удосконалений електронний підпис (УЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 Розділ ІІІ тендерної документації. В пункті 1 Розділу ІІІ Тендерної документації зазначено: «Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Учасник повинен накласти електронний підпис (кваліфікований електронний підпис/удосконаленим електронним підписом (УЕП) уповноваженої особи Учасника, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо. Замовник перевіряє КЕП/УЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП/УЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа).» Учасник наклав КЕП на всю тендерну пропозицію в цілому, що відображено в електронній системі закупівель Prozorro. - відповідно до пункту 4.6. Додатку 1 до тендерної документації Учаснику у складі тендерної пропозиції Відповідно до вимог пп.1 п.1 постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2022 №187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» в якості учасника не можуть виступати: - громадяни Російської Федерації, крім тих, що проживають на території України на законних підставах; - юридичні особи, утворені та зареєстровані відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь /Ісламської Республіки Іран; - юридичні особи, утворені та зареєстровані відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламської Республіки Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь /Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; Зазначене обмеження не застосовується до юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України: - за рахунками яких на підставі нормативно-правових актів або рішень Національного банку дозволяється здійснення обслуговуючими банками видаткових операцій; - визначених розпорядженням Національного центру оперативно-технічного управління мережами телекомунікацій, прийнятим відповідно до Порядку оперативно-технічного управління телекомунікаційними мережами в умовах надзвичайних ситуацій, надзвичайного та воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 червня 2004 р. № 812 «Деякі питання оперативно-технічного управління телекомунікаційними мережами в умовах надзвичайних ситуацій, надзвичайного та воєнного стану; - щодо яких за поданням міністерства, іншого державного органу у зв’язку з провадженням такими юридичними особами діяльності, необхідної для забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації проти України або подолання її наслідків, Кабінетом Міністрів України прийнято рішення про тимчасове управління державою відповідними акціями, корпоративними правами або іншими правами участі (контролю), що належать Російській Федерації або особі, пов’язаній з державою-агресором. З метою підтвердження виконання вимог даного пункту тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати*: - інформацію про кінцевого(их) бенефеціарного(их) власника(ів) із зазначенням частки в статутному капіталі; - законність підстав проживання на території України кінцевого(их) бенефіціарного(их) власника(ів) – громадянина/громадян Російської Федерації підтверджується наданням у складі тендерної пропозиції одного з таких документів: а) паспорт громадянина колишнього СРСР зразка 1974 року з відміткою про постійну чи тимчасову прописку на території України або зареєстрував на території України свій національний паспорт; б) посвідку на постійне чи тимчасове проживання на території України; в) військовий квиток, виданий російському громадянину, який уклав контракт про проходження військової служби у Збройних Силах України; г) посвідчення біженця чи документ, що підтверджує надання притулку в Україні (стаття 1 Закону України «Про громадянство України»). *Згідно роз'яснення Міністерства юстиції України від 08.03.2022 № 24560/8.1.3/10-22. - відповідно до пункту 7 форми «Тендерна пропозиція» Додатку 1 до тендерної документації Учаснику при підготовці форми «Тендерна пропозиція» Учасники повинні чітко зазначати назву товару (тип, марка або виробник (в разі відсутності торгової марки), що пропонується для постачання. Ціна включає у себе всі витрати на транспортування, завантаження та розвантаження, страхування та інші витрати, сплату податків і зборів тощо. Учасником надано файл у складі тендерної пропозиції, а саме: «6. Тендерна пропозиція.pdf» у якому відсутнє заповнення таблиці вартості з урахуванням вимог пункту 7. - відповідно до пункту 5 Додатку 2 до тендерної документації: Учасник повинен мати статус «Надійного Продавця оригінальної продукції Майкрософт в Україні” (бути представленим на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://partner.microsoft.com/ru-ua/solutions/genuine-partner-oem-cds). Учасником не надано жодного документа, що підтверджує статус Учасника як «Надійного Продавця оригінальної продукції Майкрософт в Україні» у відповідності до вимог встановлених в тендерній документації та додатках до неї. - відповідно до пункту 4 Додатку 2 до тендерної документації: Якщо Учасник не є виробником програмного забезпечення (програмної продукції), що входить до складу предмету закупівлі, то він повинен надати лист від виробника, який підтверджує партнерські повноваження учасника. Лист повинен бути адресований Учаснику або Замовнику, та містити інформацію з найменування запропонованої програмної продукції. Учасник надав декілька файлів. У складі тендерної пропозиції Учасника такі листи відсутні. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. копію документу (ів), що підтверджують повноваження щодо підпису тендерної пропозиції: розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (протокол зборів засновників (загальних зборів учасників) та/або наказ про призначення тощо) та/або довіреність (доручення) з відповідним підтвердженням повноваження службової (посадової особи) Учасника, що підписала від імені Учасника відповідну довіреність (доручення), та/або інший документ (документи), що підтверджує повноваження уповноваженої особи Учасника на підписання тендерної пропозиції. 2. надати лист-роз’яснення щодо опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення державної реєстрації юридичної особи. 3. накласти електронний підпис (кваліфікований електронний підпис/удосконаленим електронним підписом (УЕП) уповноваженої особи Учасника, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо. 4. надати довідку довільної форми або лист або інший документ з наданням інформації про кінцевого(их) бенефеціарного(их) власника(ів) із зазначенням частки в статутному капіталі; 5. надати форму «тендерна пропозиція» заповнена з вимогами згідно пункту 7 документа цінова пропозиція, що міститься у складі Додатку №1 до тендерної документації. 6. надати документ, що підтверджує статус «Надійного Продавця оригінальної продукції Майкрософт в Україні» саме Учасника процедури закупівлі, відповідно до вимог пункту 5 Додатку 2 до тендерної документації. 7. надати лист відповідно до пункту 4 Додатку 2 до тендерної документації. Враховуючи те, що ненадання вищевказаних документів не призводить до зміни предмета закупівлі, Замовником прийняте рішення розмістити вимогу про усунення невідповідності. Під час розгляду другого питання порядку денного: У відповідності до частини 16 статті 29 Закону необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, або надання роз’яснень у строк, що є не менше ніж за два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Відповідно до частини 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно Закону. Згідно частини 16 статті 29 Закону та п. 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Згідно частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. На виконання норм статті 29 та статті 26 та п. 43 Особливостей Закону є необхідність у затвердженні вимоги до Учасника ТОВ "О-ДІДЖИТАЛ" (код ЄДРПОУ 43274247), щодо виправлення документів тендерної пропозиції: - відповідно до пункту 1.2. Додатку 1 до тендерної документації, Учаснику необхідно надати у складі тендерної пропозиції копію документу (ів), що підтверджують повноваження щодо підпису тендерної пропозиції: розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (протокол зборів засновників (загальних зборів учасників) та/або наказ про призначення тощо) та/або довіреність (доручення) з відповідним підтвердженням повноваження службової (посадової особи) Учасника, що підписала від імені Учасника відповідну довіреність (доручення), та/або інший документ (документи), що підтверджує повноваження уповноваженої особи Учасника на підписання тендерної пропозиції. Учасником у складі тендерної пропозиції надано наступні файли «Наказ про призначення Ляшенко О.М.pdf», «Статут О-Діджитал (1).pdf» та «Протокол_Ляшенко О.М.pdf» якими підтвердив право підписання договору за результатом проведеної процедури закупівлі. Відповідно до пункту 7.12 Розділу 7 документа у файлі «Статут О-Діджитал (1).pdf» дані компеиенції директора відсутні. Згідно пункту 7.12.2. даного документа директор може мати інші повноваження, що делеговані йому загальними зборами учасників. Протокол загальних зборів учасників відсутній у складі тендерної пропозиція Учасника процедури закупівлі. - відповідно до пункту 4.8. Додатку 1 до тендерної документації Учасник накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) / удосконалений електронний підпис (УЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 Розділ ІІІ тендерної документації. В пункті 1 Розділу ІІІ Тендерної документації зазначено: «Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Учасник повинен накласти електронний підпис (кваліфікований електронний підпис/удосконаленим електронним підписом (УЕП) уповноваженої особи Учасника, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо. Замовник перевіряє КЕП/УЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП/УЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа).» Учасник наклав КЕП на всю тендерну пропозицію в цілому, що відображено в електронній системі закупівель Prozorro. - відповідно до пункту 5 Додатку 2 до тендерної документації: Учасник повинен мати статус «Надійного Продавця оригінальної продукції Майкрософт в Україні” (бути представленим на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://partner.microsoft.com/ru-ua/solutions/genuine-partner-oem-cds). Учасником не надано жодного документа, що підтверджує статус Учасника як «Надійного Продавця оригінальної продукції Майкрософт в Україні». - відповідно до пункту 4 Додатку 2 до тендерної документації: Якщо Учасник не є виробником програмного забезпечення (програмної продукції), що входить до складу предмету закупівлі, то він повинен надати лист від виробника, який підтверджує партнерські повноваження учасника. Лист повинен бути адресований Учаснику або Замовнику, та містити інформацію з найменування запропонованої програмної продукції. Учасник надав декілька файлів. У складі тендерної пропозиції Учасника такі листи відсутні. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. копію документу (ів), що підтверджують повноваження щодо підпису тендерної пропозиції: розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (протокол зборів засновників (загальних зборів учасників) та/або наказ про призначення тощо) та/або довіреність (доручення) з відповідним підтвердженням повноваження службової (посадової особи) Учасника, що підписала від імені Учасника відповідну довіреність (доручення), та/або інший документ (документи), що підтверджує повноваження уповноваженої особи Учасника на підписання тендерної пропозиції. 2. накласти електронний підпис (кваліфікований електронний підпис/удосконаленим електронним підписом (УЕП) уповноваженої особи Учасника, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо. 3. надати документ, що підтверджує статус «Надійного Продавця оригінальної продукції Майкрософт в Україні» саме Учасника процедури закупівлі, відповідно до вимог пункту 5 Додатку 2 до тендерної документації. 4. надати лист відповідно до пункту 4 Додатку 2 до тендерної документації. Враховуючи те, що ненадання вищевказаних документів не призводить до зміни предмета закупівлі, Замовником прийняте рішення розмістити вимогу про усунення невідповідності.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.