Період оскарження умов закупівлі - по 02-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 456 416,67 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 282,08 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 24521399 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Морозенко Ірина Вікторівна |
| Телефон: | 380442549497 |
| E-mail: | i.morozenko@ducit.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 03151, Україна, Київська область,Київ, вул. Волинська, 26 |
4 |
Відповідно до частини 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно Закону. Згідно частини 16 статті 29 Закону та п. 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Згідно частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. На виконання норм статті 29 та статті 26 та п. 43 Особливостей Закону є необхідність у затвердженні вимоги до Учасника ТОВ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ" (код ЄДРПОУ 40733799), щодо виправлення документів тендерної пропозиції: - відповідно до пунктів 1.1.1, 1.1.2 та 1.1.3 Додатку 1 до тендерної документації, а саме: Довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного/их за предметом закупівлі договору/ів. Аналогічним вважається договір, предмет якого є аналогічним предмету по цій закупівлі. Не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі з усіма додатками та змінами. Копії/ю документів/а на підтвердження виконання аналогічних договорів, зазначених в наданій Учасником довідці та лист-відгук (не менше одного) від контрагента/ів, який підтверджує факт виконання кожного договору/ів, зазначеного в довідці (оформлений на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника або іншої уповноваженої службової/посадової особи, із зазначенням: номеру та дати договору, предмету договору, якості виконання). На підтвердження даних вимог Учасником надано наступні файли «5.Довідка про виконання аналогічного договору.pdf», «5.Договір №191-24 від 29.10.2024.pdf», «5.Акт №142151 від 05.11.2024 (1).pdf» та «5.Лист-відгук.pdf». Детально розглянувши документи завантажені Учасником в електронну систему закупівель, Замовник повідомляє, що купує програмне забезпечення (ліцензії) Adobе Acrobat Pro, що є програмним продуктом для роботи з документами. Учасником надано аналогічний договір на закупівлі програмного забезпечення Windows 11 Pro 64-bit Ukrainian OEM (FQC-10557) – це операційна система для персональних комп’ютерів. Замовник проводить закупівлю за кодом ДК 021:2015 48310000-4 Пакети програмного забезпечення для створення документів, в свою чергу Учасник надає аналогічний договір за код ДК 48620000-0 Операційні системи. Замовник проводить закупівлю із предметом закупівлі товар. Учасник надає аналогічний договір на послуги. Відповідно до статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» це різні предмети закупівлі. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. документи відповідно до пунктів 1.1.1, 1.1.2 та 1.1.3 Додатку 1 до тендерної документації. Враховуючи те, що ненадання вищевказаних документів не призводить до зміни предмета закупівлі, Замовником прийняте рішення розмістити вимогу про усунення невідповідності.
Відповідно до частини 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно Закону. Згідно частини 16 статті 29 Закону та п. 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Згідно частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. На виконання норм статті 29 та статті 26 та п. 43 Особливостей Закону є необхідність у затвердженні вимоги до Учасника ТОВ "РОЯЛТЕК" (код ЄДРПОУ 37890162), щодо виправлення документів тендерної пропозиції: - відповідно до пункту 7 форми «Тендерна пропозиція» Додатку 1 до тендерної документації, Учасник при підготовці форми «Тендерна пропозиція» Учасники повинні чітко зазначати назву товару (тип, марка або виробник (в разі відсутності торгової марки), що пропонується для постачання. Ціна включає у себе всі витрати на транспортування, завантаження та розвантаження, страхування та інші витрати, сплату податків і зборів тощо. Учасником надано файл «Тендерна пропозиція.pdf» де зазначив дані, що зазначав Замовник при оголошенні процедури закупівлі та не зазначив чітко назву товару (тип, марка або виробник (в разі відсутності торгової марки), що унеможливлює перевірку Замовником технічних характеристик предмета закупівлі. - відповідно до пункту 4 Додатку 2 до тендерної документації: Учасник у документах, що містять технічний опис предмета закупівлі та додаються до тендерної пропозиції (інформації про відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам), повинен чітко вказати специфікації продуктів, які будуть запропоновані замовнику, для задоволення технічних вимог тендерної документації. В специфікації повинні бути вказані зі ступенем деталізації, достатнім для внесення специфікацій у договір про закупівлю, а також для виконання самого договору. Учасником надано файл «Гарантійний лист про технічні, якісні характеристики.pdf» де погодився з характеристиками Замовника не зазначаючи ні покращення ні погіршення характеристики. Замовник не може перевірити характеристики предмета закупівлі у зв’язку із відсутністю інформації відповідно до пункту 7 форми «Тендерна пропозиція» та/або пункту 4 Додатку 2 до тендерної документації. Таблиця відповідності згідно Додатку 2 до тендерної документації також відсутня. - відповідно до пунктів 1.1.1, 1.1.2 та 1.1.3 Додатку 1 до тендерної документації, а саме: Довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного/их за предметом закупівлі договору/ів. Аналогічним вважається договір, предмет якого є аналогічним предмету по цій закупівлі. Не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі з усіма додатками та змінами. Копії/ю документів/а на підтвердження виконання аналогічних договорів, зазначених в наданій Учасником довідці та лист-відгук (не менше одного) від контрагента/ів, який підтверджує факт виконання кожного договору/ів, зазначеного в довідці (оформлений на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника або іншої уповноваженої службової/посадової особи, із зазначенням: номеру та дати договору, предмету договору, якості виконання). Учасником надано файл «Довідка щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору.pdf». Детально розглянувши документи завантажені в даному файлі Замовник повідомляє, що купує програмне забезпечення (ліцензії) Adobе Acrobat Pro, що є програмним продуктом для роботи з документами. Учасником надано аналогічний договір на закупівлі програмного забезпечення Adobe illustrator – це професійний графічний редактор для створення та редагування векторної графіки та Adobe Creative Cloud Multiple Platforms – це вичерпний комплект творчих інструментів і сервісів, що визначають ефективну робочу взаємодію, що не являються програмними продуктами для роботи з документами. Замовник проводить закупівлю за кодом ДК 021:2015 48310000-4 Пакети програмного забезпечення для створення документів, в свою чергу Учасник надає аналогічний договір за код ДК 48320000-7 Пакети програмного забезпечення для роботи з графікою та зображеннями. Замовник проводить закупівлю із предметом закупівлі товар. Учасник надає аналогічний договір на послуги. Відповідно до статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» це різні предмети закупівлі. - відповідно до пункту 4.6 Додатку 1 до тендерної документації, а саме: Відповідно до вимог пп.1 п.1 постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2022 №187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» в якості учасника не можуть виступати: - громадяни Російської Федерації, крім тих, що проживають на території України на законних підставах; - юридичні особи, утворені та зареєстровані відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь /Ісламської Республіки Іран; - юридичні особи, утворені та зареєстровані відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламської Республіки Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь /Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; Зазначене обмеження не застосовується до юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України: - за рахунками яких на підставі нормативно-правових актів або рішень Національного банку дозволяється здійснення обслуговуючими банками видаткових операцій; - визначених розпорядженням Національного центру оперативно-технічного управління мережами телекомунікацій, прийнятим відповідно до Порядку оперативно-технічного управління телекомунікаційними мережами в умовах надзвичайних ситуацій, надзвичайного та воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 червня 2004 р. № 812 «Деякі питання оперативно-технічного управління телекомунікаційними мережами в умовах надзвичайних ситуацій, надзвичайного та воєнного стану; - щодо яких за поданням міністерства, іншого державного органу у зв’язку з провадженням такими юридичними особами діяльності, необхідної для забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації проти України або подолання її наслідків, Кабінетом Міністрів України прийнято рішення про тимчасове управління державою відповідними акціями, корпоративними правами або іншими правами участі (контролю), що належать Російській Федерації або особі, пов’язаній з державою-агресором. З метою підтвердження виконання вимог даного пункту тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати*: - інформацію про кінцевого(их) бенефеціарного(их) власника(ів) із зазначенням частки в статутному капіталі; - законність підстав проживання на території України кінцевого(их) бенефіціарного(их) власника(ів) – громадянина/громадян Російської Федерації підтверджується наданням у складі тендерної пропозиції одного з таких документів: а) паспорт громадянина колишнього СРСР зразка 1974 року з відміткою про постійну чи тимчасову прописку на території України або зареєстрував на території України свій національний паспорт; б) посвідку на постійне чи тимчасове проживання на території України; в) військовий квиток, виданий російському громадянину, який уклав контракт про проходження військової служби у Збройних Силах України; г) посвідчення біженця чи документ, що підтверджує надання притулку в Україні (стаття 1 Закону України «Про громадянство України»). *Згідно роз'яснення Міністерства юстиції України від 08.03.2022 № 24560/8.1.3/10-22. - відповідно до пункту 4.10 Додатку 1 до тендерної документації: Документи або копії документів відповідно до пункту 7 Розділ І тендерної документації (зокрема, тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою). Відповідно до пункту 7 Розділу І тендерної документації: У разі, якщо документи, які подаються у складі пропозиції Учасника викладені іншою мовою ніж українська, такі документи повинні супроводжуватись автентичним перекладом на українську мову, завірений підписом перекладача бюро перекладів. У разі розбіжностей у тексті оригіналу та перекладу, перевага надається україномовному перекладу. Учасником надано файл «EMEA Reseller template – signed.pdf» та файл «Пертнерство Adobe (переклад).pdf», який завірений нотаріусом та перекладений перекладачем Федчук Л.Я. Учасник не надає документів, що підтверджують зв’язок перекладача з бюро перекладів відповідно до вимоги пункту 7 Розділу І тендерної документації. Також зазначаємо, що згідно статті 79 Закону України «Про нотаріат», нотаріус засвідчує справжність підпису перекладача, а не сам перекладений документ (Якщо нотаріус не знає відповідних мов, переклад документа може бути зроблено перекладачем, справжність підпису якого засвідчує нотаріус). Відповідно до «Порядку вчинення нотаріальних дій нотаріусами України» державних/приватних нотаріусів, нотаріус пересвідчується у кваліфікації перекладача та заносить дані кваліфікації до реєстру. Замовник не може отримати дані документи для підтвердження кваліфікації перекладача та документи, що він має зв’язок із бюро перекладів, у зв’язку із наданням таких даних лише органам слідства. - відповідно до пункту 1.2 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник повинен надати: копію документу (ів), що підтверджують повноваження щодо підпису тендерної пропозиції: розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (протокол зборів засновників (загальних зборів учасників) та/або наказ про призначення тощо) та/або довіреність (доручення) з відповідним підтвердженням повноваження службової (посадової особи) Учасника, що підписала від імені Учасника відповідну довіреність (доручення), та/або інший документ (документи), що підтверджує повноваження уповноваженої особи Учасника на підписання тендерної пропозиції. Учасником надано файл «Довідка про особу, що уповноважена підписувати договір.pdf» в якому зазначає, що тендерну пропозицію тадоговір підписує директор Іванюк Н.В., яка діє на підставі Статуту. Учасником надано файл «Статут ЗАВ.pdf». Вивчивши розділ 11 даного документа «ВИКОНАВЧИЙ ОРГАН ТОВАРИСТВА», Замовник повідомляє, про відсутність повноважень директора, щодо підпису та подачі тендерної пропозиції. - відповідно до файлу «EMEA Reseller template – signed.pdf» зазначене посилання на перевірку авторизованих реселерів Adobe. Замовником не знайдено Учасника в даному списку за назвою учасника в листі -- «RoyalTech» чи офіційною назвою Учасника, відповідно до пункту 1.6.3 розділу 1 файлу «Статут ЗАВ.pdf» -- LLC «ROYALTEK» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. документ форма «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ», а саме: дозаповнити в таблиці дані відповідно до пункту 7 форми «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ». 2. документ із чітко вказаною специфікацією продукту, який запропоновано Замовнику, для задоволення технічних вимог тендерної документації та/або таблицю відповідності відповідно до Додатку 2 до тендерної документації. 3. документи відповідно до пунктів 1.1.1, 1.1.2 та 1.1.3 Додатку 1 до тендерної документації. 4. документи та/або інформацію відповідно до пункту 4.6 додатку 1 до тендерної документації. 5. документи/інформації переклад завірений підписом перекладача бюро перекладів. 6. документи відповідно до пункту 1.2 Додатку 1 до тендерної документації, а саме: копію документу (ів), що підтверджують повноваження щодо підпису тендерної пропозиції: розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (протокол зборів засновників (загальних зборів учасників) та/або наказ про призначення тощо) та/або довіреність (доручення) з відповідним підтвердженням повноваження службової (посадової особи) Учасника, що підписала від імені Учасника відповідну довіреність (доручення), та/або інший документ (документи), що підтверджує повноваження уповноваженої особи Учасника на підписання тендерної пропозиції. 7. Лист-роз’яснення щодо відсутності Учасника у списку офіційних реселерів Adobe відповідно до пункту 4.9 Додатку 1 до тендерної документації. Додатково зазначаємо, що у зв’язку із відсутністю Учасника у списку офіційних реселерів Adobe, неспівпадіння назви учасника у файлі «EMEA Reseller template – signed.pdf» та «Статут ЗАВ.pdf», а саме: «RoyalTech» та LLC «ROYALTEK» Замовник користується правом, відповідно до пункту 42 Особливостей, (Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції) та направлено лист до компанії Adobe Systems Software Ireland Limited для підтвердження Учасника як офіційного реселера Adobe та достовірність інформації викладеної в файлі «EMEA Reseller template – signed.pdf». Зазначаємо, що Замовник, під час використання програмного забезпечення, керується Законом України «Про авторське право і суміжні права». Враховуючи те, що ненадання вищевказаних документів не призводить до зміни предмета закупівлі, Замовником прийняте рішення розмістити вимогу про усунення невідповідності.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.