Період оскарження умов закупівлі - по 08-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 277 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 385 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Виконавчий комітет Криворізької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 04052169 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олефір Юлія |
| Телефон: | 0564920308 |
| E-mail: | anatolevna691@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 50101, Україна, Дніпропетровська область,Кривий Ріг, пл. Молодіжна, 1, |
1 |
Відповідно до п. 43 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», зі змінами та доповненнями, (далі – Постанова) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник звертається з вимогою щодо уточнення: Привести у відповідність Додаток 1 тендерна форма «Пропозиція»
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.