Період оскарження умов закупівлі - по 22-01-2025, 00:00
Мова тендерної пропозиції - українська.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 308 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 540 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Центр протидії дезінформації |
| ЄДРПОУ: | 44176573 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Вархомій Ілона Іванівна |
| Телефон: | +380997947101 |
| E-mail: | zakupki@cpd.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 01220, Україна, м. Київ,Печерський район, вул. Банкова, 11 |
2 |
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ТОВ "БЛУБЕРРІ" повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: - У складі пропозиції подано довідку № 2501212 від 21.01.2025 р., що містить інформацію про наявність досвіду виконання не менше 2-х аналогічних за предметом закупівлі договорів укладених в період з 2022 по 2024 рр. У даній довідці міститься інформація англійською мовою, що суперечить вимогам Тендерної документації. - Крім того, на підтвердження інформації вказаної у довідці № 2501212 від 21.01.2025 р., учасником подано листи-відгуки. Однак, дані документи не відповідають вимогам Тендерної документації оскільки не містять номеру та дати укладення договору. Крім того, учасником подано листи-відгуки від контрагентів, інформація про яких не зазначена у довідці № 2501212 від 21.01.2025 р. - У п. 12 документу «Відомості про учасника», що поданий у складі пропозиції, відсутня інформація про розмір частки засновника (учасника). 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: - підпункт 1.1.1. пункту 1.1. розділу 1. Додатку 2 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». - підпункт 1.1.2. пункту 1.1. розділу 1. Додатку 2 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». - розділ 5. Додатку 2 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» та розділ VIII Тендерної документації. - пункту 1. розділу III. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій Тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання не менше 2-х аналогічних за предметом закупівлі договорів укладених в період з 2022 по 2024 рр. - Позитивний лист-відгук (не менше 2-х) від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору та опису послуг або предмету поставки. - Заповнені Відомості про учасника. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.