Період оскарження умов закупівлі - по 24-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 426 776 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 133,88 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Сумській області |
| ЄДРПОУ: | 26270240 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Андрій Підопригора |
| Телефон: | +380542624643 |
| E-mail: | inbox@su.court.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
0 |
Термін розгляду пропозиції продовжується через великий обсяг роботи Уповноваженої особи, яка виконує також інші основні посадові обов»язки, відключення електричної енергії(планові , аварійні), часте оголошення повітряних тривог.
Протокол (протокольне рішення) № 3 уповноваженої особи ТУ ДСА України в Сумській області м. Суми «06» грудня 2024 року Порядок денний: Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ФОП ПОКУТНІЙ О.А. (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі за кодом CPV за ДК 021:2015 48760000-3- Пакети програмного забезпечення для захисту від вірусів (послуги з надання ліцензій на право користування антивірусним програмним забезпеченням) ( далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2024-11-19-017666-a Закупівля на prozorro.gov.ua Під час розгляду першого питання порядку денного: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 41,42,43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), з урахуванням положень пункту 40 цих Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Враховуючи викладене, необхідно затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1 - Перелік виявлених невідповідностей: 1. Кваліфікований електронний підпис (КЕП) не накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації. ДОДАТОК 1 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції 6.5. Кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації. Пункт 1 розділу 3 тендерної документації УВАГА!!! Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). Усі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель (шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель). Тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи. Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію. 2. Тендерна пропозиція Учасника, додатку 2 до тендерної документації інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі відповідає частково. У наданого Учасником Експертний висновок щодо програмного продукту антивірусного захисту ESET Endpoint Antivirus для Windows версії 8.x з системою централізованого керування антивірусним захистом корпоративних мереж ESET PROTECT версії 8.x зареєстрований в Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України 17 червня 2021 р. № 1257 термін дії закінчився 17 червня 2024 р. У додатку 2 до тендерної документації Учасник подає наступні документи: 1. Документ в якому обов’язково повинна міститися наступна інформація: назва, адреса, режим роботи, номер телефону (телефонів) української служби технічної підтримки, яка зокрема забезпечить виїзд інженера на місце розташування Замовника у випадках збоїв роботи антивірусного ПЗ. 2. Копію діючих Експертних висновків (на рішення або на його складові, які будуть використовуватися Замовником, згідно технічних вимог, викладених вище), зареєстрованих в Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України щодо відповідності вимогам нормативних документів системи технічного захисту інформації в Україні. 3. Авторизаційний лист від дистриб’ютора про легальність наданого програмного забезпечення. 4.Гарантійний лист (довідка в довільній формі) Учасника щодо відповідності запропонованої Учасником послуги предмету закупівлі технічним вимогам і характеристикам, що вимагаються Замовником. 5. Учасник надає підписаний Додаток 2 до тендерної документації, відповідно до встановленої Замовником форми - Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Для виправлення невідповідності, щодо невірного підпису, учасник повинен накласти саме КЕП , відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації. 2. Для відповідності тендерної пропозиції Учасника, додатку 2 до тендерної документації надати діючий Експертний висновок щодо програмного продукту антивірусного захисту ESET Endpoint Antivirus для Windows версії 8.x з системою централізованого керування антивірусним захистом корпоративних мереж ESET PROTECT версії 8.x., або надати документ, який би підтверджував , що термін дії наданого експертного висновку не закінчився(є діючим) Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями Головний спеціаліст з забезпечення договірної та позовної роботи(уповноважена особа) А.М.Підопригора
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.