Період оскарження умов закупівлі - по 24-08-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 22 000 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 110 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕРЖАВНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ |
| ЄДРПОУ: | 03491079 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://www.dcz.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Віталій Фурик |
| Телефон: | +380500892133 |
| E-mail: | furyk.vitalii@es.dcz.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 01601, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Еспланадна, 8/10 |
3 |
1) Учасником в складі тендерної пропозиції надані Баланс (форма № 1-м) на 31 грудня 2023 р. та Баланс (форма № 1-м) на 30 червня 2024 р. (файли: 6.3.3 Баланс та фінзвіт 2023.pdf та 6.3.1 Баланс та фінзвіт 1-е півріччя 2024.pdf) в формі електронних документів, на які не накладений КЕП/УЕП. Пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, Баланс (форма № 1-м) на 31 грудня 2023 р. та Баланс (форма № 1-м) на 30 червня 2024 р. із накладенням КЕП/УЕП на кожен електронний документ окремо.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.