Період оскарження умов закупівлі - по 17-05-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 17-05-2024, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 20-05-2024, 00:00
Статус: | Кваліфікація переможця |
Бюджет: | 2 555 157,55 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 25 551,58 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Державне підприємство "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів" |
ЄДРПОУ: | 16286441 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.pk-ukraina.gov.ua |
Контактна особа: | Олександр Михайловський |
Телефон: | +380444810262 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 04119, Україна, Київська область,м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44 |
5 |
Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Розділом 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та абзацу 2 пункту 48 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості):» Додатку 1 до тендерної документації передбачено подання учасником «1.1. Довідка у довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (-ів) (не менше одного договору) з відповідною інформацією. В довідці бажано зазначити: контактну інформацію про замовника (-ів), дату (-и) виконання договору (-ів), перелік робіт/послуг, що виконувались/надавались. 1.2. Не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (-ів) у повному обсязі (з усіма, додатками та специфікаціями до договору, укладеними додатковими угодами). 1.3. Сканована(-і) копія(-ї) акта(-ів) наданих послуг/виконаних робіт до аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), який(-і) зазначено(-ні) у довідці з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та копію якого (яких) надано(-ні) у складі пропозиції.» Аналогічним вважається договір, що містить надання /виконання аналогічних послуг/робіт до тих, які закуповуються. Інформація може надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена.». 2. Абзац другий пункту 2 Розділу 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців).» передбачає надання Учасником «Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, наприклад: - для керівника учасника - виписка з протоколу зборів засновників про призначення та/або протокол зборів засновників про призначення та/або наказ про призначення (витягу з наказу) та/або інший документ, що підтверджує повноваження керівника учасника (якщо документи пропозиції та пропозиція підписуються керівником учасника); - для іншої посадової особи учасника - довіреність (доручення) керівника учасника на ім’я уповноваженої особи учасника та виписка з протоколу зборів засновників або протокол зборів засновників та/або наказ (витяг з наказу) про призначення керівника, який надав довіреність (доручення) та/або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника (якщо документи пропозиції та пропозиція підписуються іншою посадовою особою учасника)». Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником, на виконання пункту 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Розділу 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та абзацу 2 пункту 48 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості):» Додатку 1 до тендерної документації, було надано документи, а саме: 1) на виконання вимог п.п. 1.1. Учасник надав: - документ за вих. № 13/05-1 від 13.05.2024 «Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», яка містить посилання на: - договір № 09/04/2019-1Ж від 09.04.2019, укладений з ТОВ «Перспективне сучасне будівництво» (ЄДРПОУ 39795836), предметом якого є «Капітальний ремонт офісної будівлі та благоустрій прилеглої території за адресою: м. Київ, вул. Ж.Жабаєва,7»; - договір № 269 від 11.11.2022, укладений із ДП «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» (ЄДРПОУ 16286441), предметом якого є «Роботи з капітального ремонту зовнішньої господарсько-побутової відомчої каналізаційної мережі; код ДК 021:2015 – 45230000-8 – «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь». 2) на виконання вимог п.п. 1.2. учасник надав: - копію договору № 09/04/2019-1Ж від 09.04.2019, укладений з ТОВ «Перспективне сучасне будівництво» (ЄДРПОУ 39795836), предметом якого є «Капітальний ремонт офісної будівлі та благоустрій прилеглої території за адресою: м. Київ, вул. Ж.Жабаєва,7» (файл «Аналогічний договір 09_04_2019_1Ж-.pdf»);»); - договір підряду № 269 від 11.11.2022, укладений із ДП «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» (ЄДРПОУ 16286441), предметом якого є «Роботи з капітального ремонту зовнішньої господарсько-побутової відомчої каналізаційної мережі (файл «Аналогічний договір №269 від 11.11.2022.pdf»). 3) на виконання вимог п.п. 1.3. Учасник надав: – Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати і Акти приймання виконаних будівельних робіт за період з квітня по липень 2019 року (файл «Акти до договору 09_04_2019.pdf») до договору № 09/04/2019-1Ж від 09.04.2019; - Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати, Акт приймання виконаних будівельних робіт та Підсумкову відомість ресурсів за грудень 2022 року (файл «Акт до договору №269 від 11.11.2022.pdf») до договору № 269 від 11.11.2022. Під час перевірки документів Учасника, а саме копії договору № 09/04/2019-1Ж від 09.04.2019, укладеного з ТОВ «Перспективне сучасне будівництво» (ЄДРПОУ 39795836), предметом якого є «Капітальний ремонт офісної будівлі та благоустрій прилеглої території за адресою: м. Київ, вул. Ж.Жабаєва,7» (файл «Аналогічний договір 09_04_2019_1Ж-.pdf»), було встановлено, що даний договір не є аналогічним за предметом закупівлі, як цього вимагають умови тендерної документації. Також, під час перевірки копії договору підряду № 269 від 11.11.2022, укладеного із ДП «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» (ЄДРПОУ 16286441), предметом якого є «Роботи з капітального ремонту зовнішньої господарсько-побутової відомчої каналізаційної мережі (файл «Аналогічний договір №269 від 11.11.2022.pdf»), було встановлено, що даний договір також не є аналогічним за предметом закупівлі, як цього вимагають умови тендерної документації. Замовником, в кваліфікаційних вимогах, передбачено умову щодо надання аналогічного договору, а саме: «Аналогічним вважається договір, що містить надання /виконання аналогічних послуг/робіт до тих, які закуповуються.». Надані Учасником копії договорів не є аналогічними за своєю суттю, оскільки не містять надання/виконання аналогічних послуг/робіт до тих, які закуповуються (прокладання теплової мережі попередньо ізольованими трубопроводами). Виходячи з цього, надані договори не підтверджують досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 2. Учасником, на виконання абзацу другого пункту 2 Розділу 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців).» надано довіреність (файл «Довіреність Корольова О.І..pdf») та наказ (файл «Наказ на уповноважену особу з ПЗ.pdf ) на уповноважену особу Учасника, але не дотримано умову про обов’язкове надання також виписки з протоколу зборів засновників або протоколу зборів засновників та/або наказу (витягу з наказу) про призначення керівника, який надав довіреність (доручення) та/або іншого документу, що підтверджує повноваження посадової особи Учасника. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник для усунення виявлених невідповідностей повинен: 1. На виконання Пункту 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Розділу 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та абзацу 2 пункту 48 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості):» Додатку 1 до тендерної документації, надати: - Довідку у довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (-ів) (не менше одного договору) з відповідною інформацією. В довідці бажано зазначити: контактну інформацію про замовника (-ів), дату (-и) виконання договору (-ів), перелік робіт/послуг, що виконувались/надавались за аналогічним предметом закупівлі, який містить надання /виконання аналогічних послуг/робіт до тих, які закуповуються. - Не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (-ів) у повному обсязі (з усіма, додатками та специфікаціями до договору, укладеними додатковими угодами), предмет якого передбачає надання /виконання аналогічних послуг/робіт до тих, які закуповуються. - Копії акту (-ів) наданих послуг/виконаних робіт, які підтверджують повне виконання аналогічного (аналогічних) за предметом договору (-ів) наданого (-их) на підтвердження п. 1.2 та зазначеного у довідці. 2. На виконання абзацу другого пункту 2 Розділу 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців).» надати виписку з протоколу зборів засновників або протокол зборів засновників та/або наказ (витяг з наказу) про призначення керівника, який надав довіреність (доручення) та/або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.