Період оскарження умов закупівлі - по 01-05-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 01-05-2024, 00:00
(з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та на основі правил та особливостей визначених у Партнерській угоді від 22.09.2023 № 101082858, укладеної відповідно до Грантової угоди101082858 CRED4TEACH про діяльність з багатьма бенефіціарами за програмою Erasmus+Розбудова потенціалу у сфері вищої освіти, в межах реалізації програми міжнародної співпраці. Реєстраційною картою проекту (програми) № 5378 передбачено міжнародний договір яким регулюється даний проект, а саме: «Рамкова угода між Урядом України та Комісією Європейських Співтовариств (ратифікована із Заявою Законом України від 03.09.2008 № -360-VІ), Програма ЕРАЗМУС +,напрям КА2:Розвиток потенціалу вищої освіти)
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 238 307,00 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 191,54 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Українська інженерно-педагогічна академія |
ЄДРПОУ: | 02071228 Досьє YouControl |
Сайт: | http://uipa.edu.ua |
Контактна особа: | Надія Васильєва |
Телефон: | +380577337942 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 61003, Україна, Харківська область,м. Харків, вул. УНІВЕРСИТЕТСЬКА,16 |
0 |