Період оскарження умов закупівлі - по 13-04-2024, 00:00
Потреба 2024 року згідно рапорту. Закупівля здійснюється відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” та доповненнями від 12.05.2023р. Постановою Кабінету Міністрів №471 (далі - Особливості), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами та доповненнями, з дотриманням принципів принципів здійснення публічних закупівель, зокрема максимальної економії, ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням. Закупівля здійснюється згідно наявної потреби. Вид закупівлі: Відкриті торги з особливостями. Усі документи, що мають відношення до тендерної документації та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Додаток 2 ТД. Вид забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено На виконання вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (далі Порядку), затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року N 1082. назви товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015 код 48810000-9 Інформаційні системи (лабораторна інформаційна система у вигляді окремого програмного продукту або спеціалізованого модуля у складі медичної інформаційної системи, з впровадженням системи та інтеграцією медичного обладнання), номенклатурна позиція ДК 021:2015 код 48814000-7 Медичні інформаційні системи.) : визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: код згідно з Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015: 48814000-7 Медичні інформаційні системи Категорія замовника: Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 278 820,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 1 394,10 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Коростеньська центральна районна лікарня" Ушомирської сільської ради |
ЄДРПОУ: | 40475812 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Олена Жидецька |
Телефон: | +380974304624 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 11571, Україна, Житомирська область,Коростенський р-н, с. Ушомир, вул. Древлянська, 12 |
2 |
- наданої Вами довідки за вих.. №18 від 10.04.2024 року відсутня інформація щодо Ісламської Республіки Іран (файл pdf 5. Довідка відсутність підстав Особливості.pdf); - відповідно Додатку №3 до тендерної документації Учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстав для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі. Комунальне некомерційне підприємство «Коростенська центральна районна лікарня» Ушомирської сільської ради ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) Уповноваженої особи 18.04.2024 року № 6 м.Коростень Порядок денний: 1. Про розгляд затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та або документах що подані учасником ТОВ "Здоров'я 24" (далі - Учасник) у складі цінова пропозиції (тендерна пропозиція) та або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі ДК 021:2015 код 48810000-9 Інформаційні системи (лабораторна інформаційна система у вигляді окремого програмного продукту або спеціалізованого модуля у складі медичної інформаційної системи, з впровадженням системи та інтеграцією медичного обладнання), номенклатурна позиція ДК 021:2015 код 48814000-7 Медичні інформаційні системи) (зазначити код за Єдиним закупівельним словником та назву відповідного класифікатора предмета закупівлі) за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі-Закупівля) 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Закупівля зареєстрована за ідентифікатором UA-2024-04-08-009437-a (зазначити № ідентифікатора закупівлі в електронній системі) 3. Оприлюднення в електронній системі закупівель ухвалення цього рішення протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 39 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів і дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178 (далі-Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбувається відповідно до ст..29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) без застосування частини шістнадцятої зазначеної статті та з урахуванням положень пункту 40 Особливостей. Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких вимагається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю у документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються технічні помилки, описки, які не призводять до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Не відповідність довідки, а саме: - наданої Вами довідки за вих.. №18 від 10.04.2024 року відсутня інформація щодо Ісламської Республіки Іран (файл pdf 5. Довідка відсутність підстав Особливості.pdf); - відповідно Додатку №3 до тендерної документації Учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстав для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі. - Під час розгляду другого питання порядку денного: Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей , щодо надання виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під час розгляду третього питання порядку денного: Оприлюднити в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення . Уповноважена особа О.Жидецька
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.