Період оскарження умов закупівлі - по 25-03-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 249 600,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 1 248,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Виконавчий комітет Криворізької міської ради |
ЄДРПОУ: | 04052169 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Галіч Ірина |
Телефон: | 0564920308 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 50101, Україна, Дніпропетровська область,КРИВИЙ РІГ, пл. Молодіжна, 1, |
2 |
Відповідно до п. 43 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», зі змінами та доповненнями, (далі – Постанова) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до Додатку 4 Учасник повинен надати Довідку у довільній формі з інформацією про досвід виконання аналогічного (их) договору (ів) за предметом закупівлі, а саме: про контрагента, номер, дату договору, предмет договору. В складі тендерної пропозиції Учасник також надає копію(ї) договору(ів) зі всіма сторінками та додатками щодо кожного договору зазначеного в довідці. Надана Довідка не містить номера Договору, у зв’язку з чим Замовник немає можливості порівняти їх із копіями завантажених договорів. Учаснику необхідно усунути невідповідність у встановлений законодавством термін.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.