Період оскарження умов закупівлі - по 27-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 27-09-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 317 580,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 175,80 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДП Гарантований покупець |
| ЄДРПОУ: | 43068454 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Пустовєтова Яна Віталіївна |
| Телефон: | +380445948624 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 01032, Україна, м. Київ,Київ, вул. Симона Петлюри, 27 |
2 |
Відповідно до пункту 3.1 розділу 3 тендерної документації «Учасники процедури закупівлі подають документи (матеріали та інформацію) тендерної пропозиції у формі електронних документів та/або скан-копій паперових документів через електронну систему закупівель… Документи (матеріали та інформація) тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа, тобто у вигляді скан-копій паперових документів, повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису. Увага! Скан-копія паперового документа, на яку накладено електронний підпис учасника не є електронним документом, а є електронною копією паперового документа.» Зазначеним вимогам не відповідають такі документи учасника: видаткова накладна № 1014845438 від 14.06.2022, договір № 4-152/2022 від 24.05.2022, договір № 32244 від 23.05.2022, акт приймання-передачі від 23.05.2022 до договору № 32244 від 23.05.2022, наказ № 2493-ос від 20.07.2018, протокол № 125 від 11.07.2018, протокол № 134 від 19.12.2018, протокол № 180 від 21.12.2021, Статут Приватного акціонерного товариства «Київстар». Просимо протягом 24 годин усунути зазначені невідповідності.
1. Стосовно довідки щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору № б/н від 29.09.2023: Інформація, наведена у колонці «Предмет договору», не відповідає інформації, наведеній у копіях відповідних договорів, наданих учасником. За другою позицією довідки не надано документів, що підтверджують виконання договору 12.01.2023, а також документів, які підтверджують продовження строку дії відповідного договору або виконання зобов’язань після 31.12.2022. Накладна і акт, завантажені учасником разом з копією договору, не підтверджують його виконання, оскільки не відповідають вимогам до первинних документів відповідно до частини другої статті 9 Закону України «Про бухгалтерській облік та фінансову звітність в України». За третьою позицією інформація щодо строку дії договору не відповідає інформації, наведеній у копії відповідного договору, наданій учасником. 2. «Цінову пропозицію» № б/н від 29.09.2023 необхідно привести у відповідність до вимог замовника, зазначених у примітці «*» додатку 3 до тендерної документації, враховуючи, що учасник не є платником ПДВ.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.