Період оскарження умов закупівлі - по 05-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 05-09-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 4 245 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 42 450,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне підприємство "Вінницький інформаційний центр" |
ЄДРПОУ: | 36365026 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Майданюк Катерина Валеріївна |
Телефон: | 380432595377 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 21050, Україна, Вінницька область,Вінниця, Соборна 64 |
3 |
Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється, у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Замовник у Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” встановив вимогу надати відомості у вигляді довідки згідно вказаної форми про наявність в учасника досвіду виконання щонайменше двох аналогічних за предметом закупівлі договорів за 2020-2022 роки. На підтвердження документально підтвердженої інформації про досвід виконання аналогічних договорів учасник має надати: - копія одного виконаного учасником аналогічного договору, зазначеного в довідці (з усіма невід’ємними додатками до нього) (під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір на поставку серверного обладнання); - копії документів, що документально підтверджують фактичне виконання аналогічного договору, копія якого надана у складі тендерної пропозиції - акти приймання-передачі, видаткові накладні, тощо, зміст яких містить інформацію щодо реквізитів договорів, щодо виконання яких надаються такі документи); Учасник у складі тендерної пропозиції надав копію договору купівлі-продажу ТПЗ №Д17 від 29 жовтня 2020 року. Пунктом 2.1 зазначеного договору передбачається в тому числі: «На підставі отриманої письмової згоди Покупця Постачальник та Покупець підписують Специфікації (додатки до Договору) які є невід’ємною частиною цього Договору». Пунктом 3.2 зазначеного договору передбачено: «Назва, кількість, ціна, вартість, термін поставки кожної партії ТПЗ умови його оплати та гарантійні зобов’язання вказуються у Рахунках та Додатках до цього Договору». Для усунення невідповідностей у поданих документах, Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, копії Додатків до зазначеного Договору, що є його невід’ємною частиною для підтвердження інформації, що зазначена у видаткових накладних наданих Учасником як документів, що документально підтверджують фактичне виконання договору. Замовник у Додатку 2 до тендерної документації в частині Інші документи від Учасника в абзаці 2 пункту 3 зазначив вимогу надати «Протокол загальних зборів або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи щодо надання повноважень на підписання договору або його затвердження за результатами тендеру у випадках, коли існують відповідні обмеження згідно статуту чи інших установчих документів щодо підписання керівником договорів певного виду, затвердження укладених договорів загальними зборами (чи будь-яким іншим органом управління товариства), в тому числі по сумам, завірену підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника (надаються виключно у випадку, якщо статутом чи іншими установчими документами передбачено певні обмеження)». Учасником надано копію Протоколу № 9/23 від 04.09.2023 року, пунктом 2 якого передбачено: «Про надання повноважень на підписання документів тендерної пропозиції та договору на закупівлю з НЕК «УКРЕНЕРГО». Для усунення невідповідності у зазначеній назві замовника закупівлі, Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, завірену копію протоколу з вірно вказаним замовником закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.