Період оскарження умов закупівлі - по 05-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 05-07-2023, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 37 420,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 374,20 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ФОНД ГАРАНТУВАННЯ ВКЛАДІВ ФІЗИЧНИХ ОСІБ |
| ЄДРПОУ: | 21708016 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.fg.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Ірина Дещеня |
| Телефон: | +380443333566 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ,м.Київ, вулиця Січових Стрільців, 17 |
0 |
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 р. (далі – Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, повідомляємо про вимогу щодо усунення наступних невідповідностей: 1. Згідно пункту 5 розділу 4 Додатку 2 до тендерної документації, учасник повинен надати документ «Згода Учасника з проектом договору відповідно до Додатку № 4 до тендерної документації.» (далі – Вимога 1). На виконання Вимоги 1 Учасником у складі тендерної пропозиції надано документ «Згода з проектом договору» в якому Учасником зазначено, що він : « підтверджує, що ознайомився з проектом договору, наведеним у додатку 4 до тендерної документації, надає безумовну згоду з істотними умовами цього проекту договору та гарантує виконання своїх зобов’язань у разі підписання договору» Інформація, викладена у даному документі не підтверджує згоду Учасника процедури закупівлі з проектом договору відповідно до Додатку 4 до тендерної документації, а тільки згоду з істотними умовами цього проекту та виконання своїх зобов’язань.Таким чином, Вимога 1 Учасником не виконана. Для усунення зазначених невідповідностей Вимоги 1, Учаснику необхідно надати, шляхом завантаження через електронну систему закупівель, документ « Згода Учасника з проектом договору відповідно до Додатку № 4 до тендерної документації» 2. Згідно пункту 1.1. розділу 4 Додатку 2 до тендерної документації, Учасник повинен надати документ «Довідка відповідно до Таблиці 1.1 про наявність у Учасника виконаного/них ним аналогічного/них договору/ів протягом останніх трьох років.», в стовпчику 3 Таблиці 1.1 зазначено інформацію, яку має зазначити Учасник, а саме «Реквізити Замовника, (повна назва Замовника, місцезнаходження, контактна особа, контактний телефон) (далі – Вимога2) На виконання Вимоги 2 Учасником у складі тендерної пропозиції надано документ «Довідка про виконання аналогічних договорів», в стовпчику 3 не зазначена інформація про контактну особу Для усунення зазначених невідповідностей Вимоги 2, Учаснику необхідно надати, шляхом завантаження через електронну систему закупівель, документ «Довідка відповідно до Таблиці 1.1 про наявність у Учасника виконаного/них ним аналогічного/них договору/ів протягом останніх трьох років» із зазначенням в стовпчику 3 повної інформації, згідно вимог Замовника 3. Згідно пункту 1.2. розділу 4 Додатку 2 до тендерної документації, Учасник «У якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору(ів), зазначеного(их) у довідці, відповідно до пункту 1.1. Таблиці 1, Учасник надає: - завірену Учасником копію(ї) договору(ів) (з додатками та змінами, що є невід’ємною частиною договору(ів)) з копією(ями) документу(ів), передбаченого умовами договору, що підтверджує його повне виконання (видаткова накладна тощо) та/або - оригінал/ли позитивного відгуку від контрагента (замовника, покупця тощо) щодо належного та повного виконання договору, зазначеного в довідці. Відгук повинен містити номер та дату підписання договору, інформацію про назву предмету закупівлі (договору), рік (роки) виконання договору та інформацію про виконання договору в повному обсязі.» (далі – Вимога 3) На виконання Вимоги 3 Учасником у складі тендерної пропозиції надано оригінал Договору № 18 від 31.01.2023 з ЦЕНТР ПО НАРАХУВАННЮТА ЗДІЙСНЕННЮ СОЦІАЛЬНИХ ВИПЛАТ У ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ та копію Листа-відгуку від ЦЕНТРа ПО НАРАХУВАННЮТА ЗДІЙСНЕННЮ СОЦІАЛЬНИХ ВИПЛАТ У ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ з неповною інформацією згідно вимог Замовника. Для усунення зазначених невідповідностей Вимоги 3, Учаснику необхідно надати, шляхом завантаження через електронну систему закупівель завірену Учасником копію(ї) договору(ів) (з додатками та змінами, що є невід’ємною частиною договору(ів)) з копією(ями) документу(ів), передбаченого умовами договору, що підтверджує його повне виконання (видаткова накладна тощо) та/або - оригінал/ли позитивного відгуку від контрагента (замовника, покупця тощо) щодо належного та повного виконання договору, зазначеного в довідці. Відгук повинен містити номер та дату підписання договору, інформацію про назву предмету закупівлі (договору), рік (роки) виконання договору та інформацію про виконання договору в повному обсязі.»
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.