Період оскарження умов закупівлі - по 13-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 13-06-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 128 000,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 640,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД |
ЄДРПОУ: | 42268164 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Новікова Валентина Вікторівна |
Телефон: | 380999278845 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 49005, Україна, Дніпропетровська область,Дніпро, вулиця Лук'яненка Левка (Василя Жуковського), будинок 23 |
2 |
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані ТОВ "КОМПАНІЯ"АМІКА". Перелік виявлених невідповідностей: І. Відповідно до п. 7 Додатку 1 (Відомості про учасника) до Тендерної документації Учасник повинен вказати інформацію відповідно до ст. 2 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», що він відноситься до (великого, середнього, малого або мікро підприємства). Інформація стосовно пункта 7 не вказана. ІІ. Відповідно до п.1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель листа погодження з проєктом договору про закупівлю та його умовами (складається учасником в довільній формі) згідно із Додатком 5 до тендерної документації з заповненою специфікацією до проекту договору (додаток № 1 проекту договору). Учасник лист погодження надав, але не заповнив специфікацію до проекту договору (додаток № 1 проекту договору). ІІІ. Відповідно до пп. 2, 3 п. 4 Додатку 3 (Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) до Тендерної документації Учасник надає довідки в довільній формі: а) Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру; б) Довідка, складена в довільній формі, яка містить інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника, зокрема: назва юридичної особи, що є засновником учасника, її місцезнаходження та країна реєстрації; прізвище, ім’я по батькові засновника та/або кінцевого бенефіціарного власника, адреса його місця проживання та громадянство. Зазначена довідка надається лише учасниками — юридичними особами та лише в період, коли Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань не функціонує. Інформація про кінцевого бенефіціарного власника зазначається в довідці лише учасниками — юридичними особами, які повинні мати таку інформацію в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань відповідно до пункту 9 частини 2 статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань». - Довідки не надані. ІV. Відповідно до п.2 Розділу 7 «Інша інформація» Тендерної документації: У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів або ненакладення електронного підпису. Лист роз’снення учасник не надав. Для усунення виявленої невідповідності Учаснику необхідно надати вище перераховані документи.
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Перелік виявлених невідповідностей: І. Відповідно до п. 1 розділу І Додатку 3 до Тендерної документації Учасник повинен надати довідку у довільній формі з інформацією про виконання аналогічного договору. Аналогічний договір повинен бути наданий з усіма додатками або іншими невід’ємними його частинами (специфікаціями, рахунками, додатковими угодами тощо). Під аналогічним договором слід розуміти укладений договір протягом 2020-2022 років та виконаний за кодом закупівля ДК 021:2015:4862000-0 Операційні системи. Позитивний лист-відгук про повне виконання аналогічного договору, із зазначенням найменування, місця знаходження, засобів зв’язку Замовника, номеру та дати аналогічного договору, термін постачання, предмет закупівлі, строк ді договору, перелік поставленого товару, інформація про стан та своєчасність виконання аналогічного договору. Учасником в складі тендерної пропозиції надано довідку в довільній формі та копії документів, але: а). Договори з ТОВ «УКРПЕТ» та АТ «Ощадбанк» не відповідають назві предмету закупівлі та коду предмета закупівлі ДК 021:2015 код 48620000-0 Операційні системи. б). В Договорі з АТ «Ощадбанк» відсутній документ, що підтверджує виконання цього договору (видаткові накладні тощо). в). Також відсутні Позитивні лист-відгук від ТОВ «УКРПЕТ» та АТ «Ощадбанк» про повне виконання аналогічного договору, із зазначенням найменування, місця знаходження, засобів зв’язку Замовника, номеру та дати аналогічного договору, термін постачання, предмет закупівлі, строк ді договору, перелік поставленого товару, інформація про стан та своєчасність виконання аналогічного договору. Для усунення виявленої невідповідності Учаснику необхідно надати вище перераховані документи. ІІ. Відповідно до Додатку 4 до Тендерної документації Учасник повинен надати: 1. Скан-копію оригіналу авторизаційного листа від виробника програмного забезпечення або його офіційного представника в Україні, а в разі його відсутності – від офіційного дистриб’ютора в Україні, яким підтверджується право Учасника на постачання товару, у відповідності до позицій предмету закупівлі, на території України із обов’язковим зазначенням найменування Замовника, номеру оголошення в електронній системі публічних закупівель Prozorro та назви предмету закупівлі; 2. Гарантійного листа про забезпечення встановлення і налаштування програмної продукції за вимогою Замовника, а також про технічну підтримку, яка повинна надаватись терміном не менше 12 місяців з дати письмового підтвердження Замовником відповідності програмної продукції умовам договору, за допомогою телефонного (в межах України) та інтернет зв’язку, з необмеженою кількістю заявок від Замовника. Учасником в складі тендерної пропозиції надано авторизаційного листа, але термін дії цього листа завершився ще 30.06.2022 року та не містить найменування Замовника, номеру оголошення в електронній системі публічних закупівель Prozorro та назви предмету закупівлі. Гарантійний лист про забезпечення встановлення і налаштування програмної продукції в тендерній пропозиції відсутній. Для усунення виявленої невідповідності Учаснику необхідно надати вище перераховані документи.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.