Період оскарження умов закупівлі - по 19-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 19-05-2023, 00:00
Найменування замовника: Державне підприємство «Морський торговельний порт «Чорноморськ». Код згідно з ЄДРПОУ замовника, категорія замовника: 01125672, юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: Одеська область, м. Чорноморськ, вулиця Праці, будинок 6, 68001. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками: З питань проведення процедури закупівлі – Пляшко Владислав Таріелович – провідний економіст з МТЗ відділу матеріально-технічного постачання, Уповноважена особа, тел. (073)7358894 + додатковий (8383), e-mail: [email protected] Вид предмета закупівлі: товар. Конкретна назва предмета закупівлі: «Антивірус Eset. Продовження» Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 48760000-3 «Пакети програмного забезпечення для захисту від вірусів» Кількість товарів, робіт послуг: 1 найменування (1 од.) Місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг 68001, Одеська обл., м. Чорноморськ. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31 грудня 2023 року включно (відповідно до строку дії договору), протягом 10 (десяти) календарних днів з дня отримання Заявки від Покупця. Умови оплати (порядок здійснення розрахунків): протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дня підписання видаткової накладної (або акту приймання-передачі) та на підставі належним чином оформленого оригіналу рахунку Виконавця. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 463 190,00 (чотириста шістдесят три тисячі сто дев’яносто гривень 00 копійок) грн без ПДВ. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): предмет закупівлі на частини (лоти) не поділяється. Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. Математична формула для розрахунку приведеної ціни: (у разі її застосування): (заповнюється електронною системою закупівель автоматично) не застосовується. Інші критерії оцінки, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): не застосовуватимуться. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22.05.2023 о 12-00 год. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. Вид забезпечення тендерних пропозицій та умови його надання (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. Дата та час розкриття тендерних пропозицій – заповнюється електронною системою закупівель автоматично. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 Закону: заповнюється електронною системою закупівель автоматично. Строк, на який укладається рамкова угода – заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами. Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду - заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами. Мова (мови), якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Допускається без перекладу бланк підприємства /установи /організації та штампи в кресленнях або тому подібне.
ID закупівлі: 2133168ea2f543ce887b82490a53fac0
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 463 190,00 UAH(без ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЧОРНОМОРСЬК" |
ЄДРПОУ: | 01125672 Досьє YouControl |
Сайт: | https://seaport.com.ua/ |
Контактна особа: | Пляшко Владислав Таріелович |
Телефон: | 380487389277 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 68001, Україна, Одеська область,Чорноморськ, ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6 |
0 |
Вимога про усунення невідповідностей ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до положень постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості): «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.» Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: Учасником не підтверджено відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі в повному обсязі відповідно до вимог п.44 Особливостей (в редакції від 20.04.2023 року) (див. Таблицю 3 Додатку 2 Тендерної документації). У зв’язку із зазначеним, Учасник має виправити невідповідності виявлені замовником.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.