Період оскарження умов закупівлі - по 22-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 22-02-2023, 00:00
Під приміткою 1 послуга слід розуміти обсяг згідно тендерної документації та технічної специфікації – 97 користувачів.
ID закупівлі: 0a097b39c9104e2195eee71d379bf4e5
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 470 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОСТИСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" МОСТИСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
ЄДРПОУ: | 01996606 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Миханів Наталія Петрівна |
Телефон: | +380976875925 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 81300, Україна, Львівська область,місто Мостиська, вулиця Ярослава Мудрого,будинок 111 |
1 |
Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Учасником ТОВ "МЕДИЧНИЙ СЕРВІС" на пропозицію було накладено УЕП Самотій Андрій Степанович. Тип носія особистого ключа Незахищений. Алгоритм підпису ДСТУ-4145. Тип підпису Удосконалений. Тип контейнера Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped). Формат підпису Базовий (CAdES-BES). Сертифікат Кваліфікований. Що не відповідає пп. 3.2.2, п.3.2. Розділу 3 тендерної документації де було зазначено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги"(пропозиція учасника повинна бути підписана КЕП). - Учасником не підтверджено досвіду виконання аналогічних договорів, всупереч вимогам ч.3 Розділу 1 до тендерної документації. 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Накласти на пропозицію підпис КЕП, відповідно до вимог пп. 3.2.2, п.3.2. Розділу 3 тендерної документації. - підтвердити досвід виконання аналогічного договору, відповідно до ч. 3 Розділу 1 до тендерної документації. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.