Закупівлю оголошено - 12-12-2025, 14:31. Дата останніх змін - 12-12-2025, 14:31

Сир твердий 50%, ДСТУ 6003/ДСТУ 4421

Сир твердий 50%, ДСТУ 6003/ДСТУ 4421... Державна закупівля - UA-2025-12-12-013876-a Сир твердий 50%, ДСТУ 6003/ДСТУ 4421 від замовника Комунальне некомерційне підприємство "МІСЬКА СТУДЕНТСЬКА ЛІКАРНЯ" Харківської міської ради від 12/12/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-12-12-013876-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-12-12-015675-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 12-12-2025, 14:31
по 18-12-2025, 07:00

Вартість за одиницю товару зазначається з «двома знаками після коми» (0,00) Сири повинні відповідати вимогам стандарту ДСТУ 6003/ДСТУ 4421 Поверхня чиста, рівна, без механічних ушкоджень, сторонніх нашарувань і товстого поверхневого шару, покрита захисним покриттям (парафіновим, полімерним, скомбінованим чи полімерними плівками тощо), яке щільно прилягає до поверхні сиру, Смак і запах - злегка пряні без сторонніх присмаків та запахів Форма головки сиру - бруски, циліндри, сфери та інші форми Масова частка жиру в сухій речовин не менше 50% Поставка товару здійснюється Постачальником поетапно, відповідно до потреби Замовника, протягом терміну дії даного Договору та виконується протягом 3 днів з моменту отримання заявки від Замовника. Якість та безпечність товару повинна підтверджуватися відповідними документами: посвідченням / сертифікатом якості на кожну партію товару, тощо. Такий документ повинен бути діючим з урахуванням терміну реалізації товару. Строк поставки товару: з моменту укладення Договору до 30.04.2026 року, окремими партіями згідно з попередніми заявками Замовника. Товар перевозиться за рахунок Постачальника у відповідності до правил транспортування продуктів харчування, водії та особи супроводжуючі товар повинні мати особисту медичну книжку з результатами проходження обов’язкового медичного огляду. При виникненні у Замовника претензій, що пов’язані з поставкою Товару неналежної якості всі витрати, пов’язані з заміною товару неналежної якості (транспортні витрати та інше) несе Постачальник. Розрахунок за товар здійснюється Замовником шляхом оплати за фактично поставлені товари протягом 15 (п'ятнадцять) робочих днів з моменту поставки товару на підставі видаткової накладної при наявності фінансування. ІНШІ УМОВИ ВИКЛАДЕНО В ПРОЄКТІ ДОГОВОРУ

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
64400
64 400 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Комунальне некомерційне підприємство "МІСЬКА СТУДЕНТСЬКА ЛІКАРНЯ" Харківської міської ради
ЄДРПОУ:02003646 Досьє YouControl
Контактна особа:Жмурко Наталія Анатоліївна
Телефон:380577255181
E-mail:tsml@email.ua
Місцезнаходження:
61002, Україна, Харківська область,Харків, ВУЛИЦЯ ДАРВІНА, будинок 8/10
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Сир твердий 50%, ДСТУ 6003/ДСТУ 4421

200
кілограм
61002 , Україна , Харківська область , Харків , ВУЛИЦЯ ДАРВІНА, будинок 8/10 ,
з 01-01-2026 по 30-04-2026


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Добавкибез добавокАктивна12-12-2025, 14:31
Характеристики не суперечать ДСТУ 6003 (ДСТУ 4421)такАктивна12-12-2025, 14:31
Масова частка жирувід 50 до 50відсотокАктивна12-12-2025, 14:31
БезлактознийНіАктивна12-12-2025, 14:31
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:12-12-2025, 14:31:14
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:12-12-2025, 14:31:06
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          15
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ