Закупівлю оголошено - 10-12-2025, 15:26. Дата останніх змін - 10-12-2025, 15:26

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221... Державна закупівля - UA-2025-12-10-016062-a Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221 від замовника Відділ освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради від 12/10/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-12-10-016062-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-12-10-019545-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 10-12-2025, 15:26
по 13-12-2025, 08:00

Постачальник здійснює поставку та відвантаження товару згідно дислокації закладів освіти Інгулецького району м. Кривого Рогу Дніпропетровської області , щотижня вівторок та згідно замовлення (з 8:00 по 15:00 год.).

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
5049
5 049 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Відділ освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради
ЄДРПОУ:02142276 Досьє YouControl
Контактна особа:Молоткова Лілія Валеріївна
Телефон:+380680289228
E-mail:lilija_m0205@ukr.net
Місцезнаходження:
50026, Україна, Дніпропетровська область,місто Кривий Ріг, площа Гірницької Слави,1
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221

300
кілограм
50026 , Україна , Дніпропетровська область , місто Кривий Ріг , площа Гірницької Слави,1 ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Термін збиранняпізняАктивна10-12-2025, 15:19
КласпершийАктивна10-12-2025, 15:19
Характеристики не суперечать ДСТУ 9221такАктивна10-12-2025, 15:19
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:10-12-2025, 15:26:22
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:10-12-2025, 15:19:55
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі пред’явленої зведеної накладної на оплату (за фактом поставки товару) протягом 15 календарних днів з дня його надходження до відділу освіти.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          15
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ