Закупівлю оголошено - 04-12-2025, 15:22. Дата останніх змін - 04-12-2025, 15:22

Рис, крупа гречана, крупа пшенична (Код ДК 021:2015 15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості) (Рис: ДК 15614000-5 Рис оброблений) (Крупа гречана: ДК 15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості) (Крупа пшенична: ДК 15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості)

Рис, крупа гречана, крупа пшенична (Код ДК 021:2015 15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості) (Рис: ДК 15614000-5 Рис оброблений) (... Державна закупівля - UA-2025-12-04-015580-a Рис, крупа гречана, крупа пшенична (Код ДК 021:2015 15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості) (Рис: ДК 15614000-5 Рис оброблений) (Крупа гречана: ДК 15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості) (Крупа пшенична: ДК 15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної від замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ОБУХІВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ" від 12/4/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-12-04-015580-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-12-04-018761-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 04-12-2025, 15:22
по 09-12-2025, 08:00

При укладенні Договору Постачальник надає наступні документи: - копію оригіналів експлуатаційного дозволу на потужності (об’єкти), у якому вказано про можливість провадити господарську діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження або рішення (повідомлення) про державну реєстрацію потужностей, для харчових продуктів, які не потребують отримання експлуатаційного дозволу (згідно з ст. ст. 23, 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»). - Поставка (передача) товару здійснюється транспортом Продавця (спеціально обладнаним транспортом Продавця з дотриманням санітарно-гігієнічних умов зберігання та перевезення товару). - Водій та особи, які супроводжують продукти в дорозі і виконують навантажно – розвантажувальні роботи повинні мати медичну книжку з результатами проходження вчасних обов'язкових медичних оглядів(за формою затвердженою Наказом Міністерства охорони здоров’я України №150 від 21.02.2013, з обов’язковою відміткою про проходження медичного обстеження, що завірена печаткою медичного, медична довідка щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв автотранспортних засобів, які виконують роботи з перевезення вантажів, що підтверджують своєчасний періодичний огляд, відповідно до «Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», затверджене Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013р.); - Продукти приймаються лише за наявності супровідних документів, що підтверджують їх походження, безпечність і якість. Продукція повинна постачатися у пакуванні з відповідним маркуванням. На кожній одиниці фасування або на ярлику, який кріпиться до упаковки, повинне бути маркування, згідно з Законом № 771/97-ВР та Законом № 2639-VIII; - Скановану копію оригіналу сертифікату Продавця на систему управління якістю згідно вимог стандарту ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», чинного на дату розкриття тендерних пропозицій. Сертифікат повинний бути виданий Продавцю органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності), який був акредитований НААУ на момент видачі сертифікату. Акредитація в частині ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» повинна розповсюджуватися на всі види діяльності, що зазначені у сертифікаті. На підтвердження відповідності даній вимозі надати скановану копію Атестату про акредитацію, виданого НААУ органу, що видав сертифікат, з усіма додатками. - З метою підтвердження впровадження та застосування на підприємстві процедур сертифікованої системи управління безпечністю харчових продуктів Продавець має надати скановану копію сертифікату на відповідність вимогам стандарту ДСТУ ISO 22000:2019 Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюзі (ISO 22000:2018, IDT) дійсного на дату розкриття тендерних пропозицій, виданого органом з сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України, в підтвердження чого в складі пропозиції надається сканований оригінал атестату про акредитацію органу з сертифікації, при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення зазначеним органом сертифікації оцінки за видами діяльності, що зазначені у сертифікаті відповідності. Документи повинні бути надані в повному обсязі; - Копію звіту про функціонування системи управління безпечністю харчових продуктів згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 22000:2019 Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюзі (ISO 22000:2018, IDT) або іншого документу, виданого за результатами проведення аудиту, складеного уповноваженою особою органу стандартизації, метрології та сертифікації або іншим органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності) згідно пунктів ДСТУ ISO 22000:2019 Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюзі (ISO 22000:2018, IDT), дата видачі якого не раніше 2023 року. Звіт має бути виданий акредитованим органом з оцінки відповідності, відміннім від органу оцінки відповідності, яким було видано Продавцю сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 22000:2019 Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюзі (ISO 22000:2018, IDT) (іншим незалежним суб’єктом, аудит третьої сторони). - Скановану копію оригіналу сертифікату Продавця на систему екологічного менеджменту відповідно до вимог ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015,IDT), чинного на дату розкриття тендерних пропозицій. Сертифікат повинний бути виданий Продавцю органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності), який був акредитований НААУ на момент видачі сертифікату. Акредитація в частині ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015,IDT) повинна розповсюджуватися на всі види діяльності, що зазначені у сертифікаті. На підтвердження відповідності даній вимозі надати скановану копію Атестату про акредитацію, виданого НААУ органу, що видав сертифікат, з усіма додатками.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
15920
15 920 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ОБУХІВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ"
ЄДРПОУ:01994155 Досьє YouControl
Контактна особа:Храпач Юлія
Телефон:380977304342
E-mail:uliahrapac26@gmail.com
Місцезнаходження:
08704, Україна, Київська область,Обухів, вул.Каштанова, будинок 52
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Крупа рисова шліфована круглозерниста, фасування 0,7-1 кг

60
кілограм
08704 , Україна , Київська область , Обухів , вул.Каштанова, будинок 52 ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Характеристики не суперечать ГОСТ 6292такАктивна04-12-2025, 15:19
ВидкруглозернистийАктивна04-12-2025, 15:19
ШліфованийТакАктивна04-12-2025, 15:19
Маса неттовід 0.7 до 1.0кілограмАктивна04-12-2025, 15:19
ПропаренийНіАктивна04-12-2025, 15:19
Може містити сліди глютенуТакАктивна04-12-2025, 15:19
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Крупа гречана ядриця швидкорозварювана, ґатунок перший, фасування 0,8-1 кг

200
кілограм
08704 , Україна , Київська область , Обухів , вул.Каштанова, будинок 52 ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
ҐатунокпершийАктивна04-12-2025, 15:19
Упаковкапакет ПЕТАктивна04-12-2025, 15:19
ВидядрицяАктивна04-12-2025, 15:19
Характеристики не суперечать ДСТУ 7697такАктивна04-12-2025, 15:19
Може містити сліди глютенуТакАктивна04-12-2025, 15:19
Маса неттовід 0.8 до 1.0кілограмАктивна04-12-2025, 15:19
Обробка пароюТакАктивна04-12-2025, 15:19
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Крупа пшенична подрібнена, шліфована, з м'яких сортів пшениці, 0,5-1кг

200
кілограм
08704 , Україна , Київська область , Обухів , вул.Каштанова, будинок 52 ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Упаковкапакет ПЕТАктивна04-12-2025, 15:19
Сорт пшеницім'якийАктивна04-12-2025, 15:19
Характеристики не суперечать ДСТУ 7699такАктивна04-12-2025, 15:19
Видподрібнена, шліфованаАктивна04-12-2025, 15:19
Маса неттовід 0.5 до 1.0кілограмАктивна04-12-2025, 15:19
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:04-12-2025, 15:21:55
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:04-12-2025, 15:20:55
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ